Skip to main content

kijk ben dus 12 en al redelijk depresief gwn door teveel om uit te leggen alleen ik durf tegen niemand te zeggen en heb soms zelfmoord nijgingen

-De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende inhoud of links op het forum.-

en ik kan alleen op 2 manieren weer blij worden denk… 1 een vriendin die me niet naait maar dat lukt niet want heb geen crush meer nadat ik afgewezen was oof en 2 therapie maar durf niemand te zeggen en als ik zeg gelooft niemand me wat nu…...

Hoi BlackShadow,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Groetjes,

Jeanine

De Kindertelefoon

hallo blackshadow ik ben zelf ook een Paar maanden zwaar depresief geweest.Ik ben eerst hulp gaan zoeken bij mijn ouders en die zijn toen professionellen(srry mijn spelling is slecht) hulp gaan zoeken en daar door zie ik veel meer in het leven en je wil je ouders niet de pijn aandoen dat hun eigen kind zn eigen leven heeft genomen

Reageer