Heyy
Ik ben een meisje en ik doe graag speelplein. Maar doordat ik te laat heb gestuurd welke dagen ik wil gaan. Zijn die dagen nu al volzet. Ik kan wel de week ervoor doen maar dan heb ik mijn regels en dan wil ik dat absoluut niet doen omdat ik bang ven om door te lekken en ik het ook gewoon niet tof vind. Ik heb net voor de lockdown aan mijn moeder gevraagd of ik de pil mag nemen en ik heb ook grondig gezegd waarom en meerdere keren gevraagd, maar ik heb het gevoel dat ze niet luisterde naar mij. We hadden ook geen afspraak gemaakt bij de dokter en toen moest het niet meer want ja het wad lockdown. Ik was toen echt verdrietig en boos. Maar nu wil ik het niet nog eens vragen want ja ik weet het antwoord toch al. Maar ik wil gewoon zelf naar de dokter gaan maar ik heb niet genoeg geld om het te betalen... maar mijn regels of mijn bangheid is zo erg dat ik niets durf te doen als ik mijn regels heb en ik kan ook niet vooraf plannen want als mij regels niet optijd of te vroeg zijn dan durf ik niet meer. Ik ben afhankelijk van mijn regels en dit vind ik echter niet tof. Mijn enigste uitweg is de pil!! Ik weet niet meer wat ik moet doen. Iemand tips of iets nuttigs??? Aub help me…
Groetjes