Skip to main content

Hey mensen, 

Zoals jullie aan de titel zien maak ik me zorgen over het feit dat mijn symptomen darmkanker kunnen zijn.

Ik heb sinds vanochtend een rare kleur ontlasting, roodbruin. Ook brand het heel erg en is het heel zacht. Ik voel me ook niet zo lekker, geen eetlust en moe en hangerig. 

Nu vraag ik me af, moet ik naar een dokter of kan dit gewoon komen doordat ik met de feestdagen gewoon erg ongezond en "raar" heb gegeten? 

*met raar bedoel ik gewoon dat ik niet mn vaste eetpatroon heb gehouden en gewoon heb gevreten wat ik kon.

Het kan zijn dat het de feestdagen zijn. maar als je het niet vertrouwd is de huisarts daarvoor. Ik zou niet als je wat hebt op de google gaan zoeken wat het zou kunnen zijn, daar krijg je niet de beste info en kan je denken dat je iets hebt, wat je niet hebt en daar word je niet gelukkiger van. 

Ah oke, thx. Denk je dat ik even zou afwachten of het nog gaat veranderen of kan ik beter direct naar de huisarts gaan?

heb je veel pittige hete dingen gegeten met peper en paprika enzo. of veel paprika chips, een hele zak? Als je te veel gegeten hebt heb je natuurlijk geen eetlust meer. Wacht gewoon even een paar dagen en als het dan nog steeds is praat er over met je ouders en ga dan naar de dokter.

ik denk dat je het beste meteen naar de huisarts kan gaan heb je ook bloed in je ontlasting? want dan heb je alle sympthonen vlgm ik zou er echt heen gaan want dit is wel sirieus ik denk niet dat het door de feestdagen komt want daar word denk ik niet je ontlasting anders van lijkt mij

Ik zou afwachten, maar niet te lang. Hier wat info van het web: Het kan zijn door kleurstof in het eten of bloed in je ontlasting, dit is oké, gaat wel over. Het kan ook duiden op een ernstige aandoening.. - bron : MLDS. Als je weet dat je rode bietjes ofzo hebt gegeten zal het wel overgaan, anders wel met iemand over hebben hoor! 

Oh! Ik lees nu dat je ook er last van heeft, dan komt het misschien niet door kleurstof.. ik heb geprobeerd een betrouwbare website te vinden trouwens ..

Liefs 

( reacties samengevoegd door De Kindertelefoon )

Reageer