Skip to main content

darm onderzoek in blote billen

• May 12, 2026
  • 30 reacties
  • 609 Bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

Seashell
Forum|alt.badge.img+6
  • Vaak actief
  • June 7, 2026

Kan ik begrijpen inwendig onderzoek vond ik ook erg vervelend niet pijnlijk maar wel erg ongemakkelijk maar misschien was het wel voor het beste resultaat van het onderzoek. De dokter die mij behandelde ging met maar 1 vinger naar binnen en vroeg mij dan om mijn spieren aan en te ontspannen en dan voelde zij wat er dan gebeurde. Ik lag ook alleen in een shirt op de onderzoek-tafel.

Succes en veel sterkte bij het volgende onderzoek 

Seashell 😘

koeski
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 7, 2026

@Cas2010  Ik had ook al eerder een bericht aan jou gepost, zie hoger. Maar nu stuur ik weer, je zei in je begintopic dat ze een darmonderzoek met een slangetje in je anus zouden doen. Dat is dus een dikke-darm-onderzoek met een slangetje met een camera en een lusje of laser eraan. Dat is geen onderzoek met een korte dikke sonde om je endeldarm te onderzoeken. Een dikke darm is wel een meter lang, dus dat slangetje is ook zo lang, en dun (en als je een kind bent is het extra dun). Dus no way dat ze jou prostaat zouden raken of stimuleren en dat er spontaan sperma of zo uit je piemel zou komen. Bovendien moet je voor zo een onderzoek vooraf een paar dagen speciaal eten hebben (geen brokken, zaden , en eindigen met dunne kippensoep) en dan een middel nemen (Movicolon Junior of zo iets) zodat je hele darm “clean” is. En voor dat onderzoek krijg je ofwel een roesmiddel ofwel volledige verdoving zodat je er niks van merkt. Een kind word altijd verdoofd voor dat soort onderzoek. Vandaar dat ik het super raar vind dat je der nog wat van weet of dat ze je in je halve blootje lieten liggen. Waar ik ga doen ze dat nooit : ze zijn heel erg discreet met naaktheid. Misschien heb je het gedroomd, of mischien het je het onderzoek niet juist aan ons uitgelegd. 

En ja hoe komt ik aan die info, ik heb het jaarlijks dit moeten laten doen vanwege bijwerking van een bepaalde ziekte, dus ik weet exact wat ze dan doen. Hetzelfde voor gastroscopie trouwens (dan gaan ze ook  met een slangetje in je keel tot aan je maag)

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 11, 2026

Het is echt waar ik heb dit eccht niet gedroomd!!!! 

koeski
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 12, 2026

hey ​@Cas2010  ik bedoelde dat je het zou KUNNEN gedroomd hebben, maar ook dat het best ECHT WAAR kan zijn. 

In het eerste geval: met die verdoving ben je soms een lange tijd groggy en dan gebeurt het wel es dat je zonder het te weten dingen zegt of droomt. 

In het tweede geval: dan zouden ze in dat hospitaal toch beter moeten weten dan je daar bloot zonder lakentje of shortje laten liggen. 

Maar die dokters en verplegers zien elke dag blote mensen dus die zijn het gewoon. Niks van aantrekken. 

Hoe verliep het dieet en de verdoving? Daar heb ik dan weer een hekel aan, maar niet aan het naakt zijn in een onderzoekskamer. 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 12, 2026

Nee maar ik lag daar serieus bloot zonder dekentje en ik kreeg ook geen verdoving… maar ik ben nu echt heel bang voor de volgende keer