Vraag

cupmaat

  • 15 February 2024
  • 4 reacties
  • 132 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey,

IK heb een vraagje 

Wat is de gemiddelde cup maat van een 13/14 jarige? 

Ikzelf ben 13,5 jaar oud en ben 162cm groot ik weeg 39 k en heb cup maat 70 A

Ik ben hier best onzeker over


4 reacties

Reputatie 2
Badge

Je hoeft hier niet onzeker over te zijn. Hoe groot je borsten zijn maakt helemaal niet uit. Meiden denken dat jongens dat belangrijk vinden maar ik het liever een meisje waarmee ik kan lachen en leuke dingen kan doen.

Reputatie 6
Badge +4

hoiii 

volgens mij lijkt mijn lichaam veel op het jouwe ik heb ook die cupmaat en weeg vgm  ook hetzelfde en ben (2 weken geleden gemeten) 165 cm lang. ik ben 13 jaar oud. en ik ben helemaal niet onzeker over hoe mijn lichaam er uitziet en ik denk dat jij dat ook niet moet doen iedereen is mooi jij ook!!

Liefsss F

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb cupmaat 70E en ik ben 14 jaar. Maar je kunt dit niet met elkaar vergelijken. Iedereen heeft anderen borsten, de ene heeft grotere dan de andere. En het ligt natuurlijk ook aan de genen. Als je moeder en oma al kleine borsten hebben, heb jij waarschijnlijk ook niet hele grote borsten.

 

Dus echt don't worry. Het kom allemaal wel goed hoor,  je hoeft je echt geen zorgen te maken.

Reputatie 1
Badge

hey

dankje voor deze lieven reacties ik ben nog steeds best onzeker maar dat gaat niet opeens weg  maar ik geloof er in dat het ooit beter zal gaan 

thx

Reageer