Skip to main content

Hey

Ik hebt cupmaat C en ik zit tegen de D aan en ik ben 14 jaar ( In mei 15)

Na mij gevoel is dit best groot voor een 14 jarige en ik heb er geen probleem mee of zo dat ze wat groter zijn maar is het normaal en wat vinden jongens mooier kleinere of grotere?

 

Hey Faye,

Ik dacht altijd dat hoe groter de borsten waren des te beter totdat ik een vriendin kreeg met cupmaat a/b.

De meeste jongens kijken liever naar grote borsten dan naar kleine, maar ik generaliseer dan wel.

Het verschilt ook per persoon denk ik, alhoewel de meeste jongens die ik ken grote borsten mooier vinden.

Ik hoop dat ik help.

Groeten van mij.


Hey Faye,

Ik dacht altijd dat hoe groter de borsten waren des te beter totdat ik een vriendin kreeg met cupmaat a/b.

De meeste jongens kijken liever naar grote borsten dan naar kleine, maar ik generaliseer dan wel.

Het verschilt ook per persoon denk ik, alhoewel de meeste jongens die ik ken grote borsten mooier vinden.

Ik hoop dat ik help.

Groeten van mij.

Thankss


Hey Faye!

Cupmaat C/D voor een bijna 15 jarige is absoluut niet klein maar ook echt niet zorgelijk groot. Je hebt een prima lichaam dus maak je er vooral geen zorgen om! Als je jongens hoort praten over borsten gaat het snel om groot groter grootst. Dit is een beetje een cultuur dingetje want groot klinkt goed. Daarom zijn mannen ook al snel onder de indruk van een grote auto, machine of boot ofzo. Maar in de werkelijkheid zijn er heel veel mannen die kleine borsten ook heel aantrekkelijk vinden. Denk dat de split een beetje 50/50 is. Het is puur persoonlijke voorkeur maar geen ene vent zegt nee tegen grote of kleine borsten. Het verschilt per persoon wat ze mooier vinden.

Hoop dat ik niet vies over kom nu haha

Hopelijk heb je wat aan mn antwoord!
Groetjes!


Hey! Ik ben 14 en heb een cup E, ik heb ook een vriend en die vind dat fijn. Ik denk dat het verscheelt per persoon

 

 


Reageer