Vraag

Coronavragenlijst (Up to date) - Deel 4 :)

  • 16 January 2022
  • 6 reacties
  • 88 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Laatste Coronavirus-vragenlijst van mij was alweer 1,5 jaar geleden. En sindsdien zijn er veel ontwikkelingen gebeurd met betrekking tot de viruscrisis. 

 

  1. Ben je blij dat de scholen weer open zijn?
  2. Ben je gevaccineerd tegen het CoronaVirus?
  3. Hoelang gaat de pandemie nog duren denk je?
  4. Ben je bang voor het virus?
  5. Wat vind je van de huidige maatregelen?
  6. Moeten de maatregelen weer strenger vanwege Omicron en de snelle verspreiding?
  7. Weet jij nog wanneer jij voor het eerst over het Coronavirus hoorde? Zo ja, hoe kwam je erachter en wanneer was dat?
  8. Ben je bezorgd over een eventuele nieuwe pandemie in de komende jaren?
  9. Wat vond jij van de Coronacrisis?
  10.  Gaat 2022 een ander jaar worden met betrekking tot het virus?

 

-TheMightySlayer <3


6 reacties

Reputatie 5
Badge +2

 

  1. Ben je blij dat de scholen weer open zijn? Ik vind het aan de ene kant wel weer fijn, maar het risico is best groot...
  2. Ben je gevaccineerd tegen het CoronaVirus? Ja, net voor het begin van het schooljaar heb ik mijn 2e prik gehad (Pfeizer)
  3. Hoelang gaat de pandemie nog duren denk je? Dat hangt er heel erg vanaf hoe mensen ermee omgaan, maar gezien onze overheid nogal om de economie geeft en de mensjes geen zin hebben in 1,5 meter afstand (wat ik op zich snap, maar het is toch nodig) kan het nog best 1 of 2 jaar duren (corona is in Nederland sinds 27 feb 2020, dus nu al bijna 2 jaar)
  4. Ben je bang voor het virus? Ja, want mijn moeder zit dus in de risicogroep en zij is dus mijn enige ouder...
  5. Wat vind je van de huidige maatregelen? Veel te slapjes als ik eerlijk moet zijn...
  6. Moeten de maatregelen weer strenger vanwege Omicron en de snelle verspreiding? Jazeker
  7. Weet jij nog wanneer jij voor het eerst over het Coronavirus hoorde? Zo ja, hoe kwam je erachter en wanneer was dat? Ik denk via het nieuws gewoon ergens in begin januari 2020??
  8. Ben je bezorgd over een eventuele nieuwe pandemie in de komende jaren? Nou ja, het is al een pandemie, laat er niet nog een bij komen 
  9. Wat vond jij van de Coronacrisis? Daar zitten we toch in… Ik vind het heel vervelend met social distancing enzo, maar het enige wat ik als 13-jarig lid van de bevolking kan doen is me gewoon aan de maatregelen houden
  10.  Gaat 2022 een ander jaar worden met betrekking tot het virus?  Daar ben ik vrij zeker van :(

Groetjes, ThatGalacticRobot

Badge

Ben je blij dat de scholen weer open zijn? JA ik ben oprecht klaar met dat online school ouwe

Ben je gevaccineerd tegen het CoronaVirus? Ja ofcourse wil van deze shit afzijn en weer een normaal leven kunnen leven

Hoelang gaat de pandemie nog duren denk je? Zou geen idee hebben man denk niet lang meer

Ben je bang voor het virus? Nee eerst wel maar t is nu een gewoonte geworden

Wat vind je van de huidige maatregelen? Ja als die mondkapjes weg zijn is t prima. Ik werk bij AH dus moet 2 of 3 uur lang met mondkapje op daar staan

Moeten de maatregelen weer strenger vanwege Omicron en de snelle verspreiding? Kijk als de ic laag is is t gwn een griepje voor mensen

Weet jij nog wanneer jij voor het eerst over het Coronavirus hoorde? Zo ja, hoe kwam je erachter en wanneer was dat? Ja man denk iets van december 2019 ofzoiets? Met wat memes begon t

Ben je bezorgd over een eventuele nieuwe pandemie in de komende jaren? Nee, als landen er snel mee komen is t prima onder controle

Wat vond jij van de Coronacrisis? Zwaar, en zwaar kut

Gaat 2022 een ander jaar worden met betrekking tot het virus? Ja denk dat het half zomer pas echt weg is

 

 

 

 

Laatste Coronavirus-vragenlijst van mij was alweer 1,5 jaar geleden. En sindsdien zijn er veel ontwikkelingen gebeurd met betrekking tot de viruscrisis. 

 

  1. Ben je blij dat de scholen weer open zijn? Nee
  2. Ben je gevaccineerd tegen het CoronaVirus? Ja
  3. Hoelang gaat de pandemie nog duren denk je? Niet superlang denk 
  4. Ben je bang voor het virus? Nee
  5. Wat vind je van de huidige maatregelen? Van mij mogen scholen dicht en restaurants open. Alleen als ze 1,5 afstand houden en medewerkers afstand houden
  6. Moeten de maatregelen weer strenger vanwege Omicron en de snelle verspreiding? Nee want er zijn veel minder ziekenhuisopnames
  7. Weet jij nog wanneer jij voor het eerst over het Coronavirus hoorde? Zo ja, hoe kwam je erachter en wanneer was dat? Was in de klas met begrijpend lezen. Moest er nog om lachen omdat die Chinezen zich "aanstelde". Dacht ik toen in ieder geval
  8. Ben je bezorgd over een eventuele nieuwe pandemie in de komende jaren? Nee
  9. Wat vond jij van de Coronacrisis? Tja, was gewoon kt
  10.  Gaat 2022 een ander jaar worden met betrekking tot het virus? Ja, ik denk dat ergens dit jaar de hele pandemie op gelost gaat worden

 

-TheMightySlayer <3

 

Reputatie 7
Badge +19

Laatste Coronavirus-vragenlijst van mij was alweer 1,5 jaar geleden. En sindsdien zijn er veel ontwikkelingen gebeurd met betrekking tot de viruscrisis. 

 

  1. Ben je blij dat de scholen weer open zijn? Ja
  2. Ben je gevaccineerd tegen het CoronaVirus? Ja
  3. Hoelang gaat de pandemie nog duren denk je? Lang
  4. Ben je bang voor het virus? Nee
  5. Wat vind je van de huidige maatregelen? Slecht
  6. Moeten de maatregelen weer strenger vanwege Omicron en de snelle verspreiding? Ja
  7. Weet jij nog wanneer jij voor het eerst over het Coronavirus hoorde? Zo ja, hoe kwam je erachter en wanneer was dat? In 2019 op het nieuws
  8. Ben je bezorgd over een eventuele nieuwe pandemie in de komende jaren? Ja
  9. Wat vond jij van de Coronacrisis? Heel naar
  10.  Gaat 2022 een ander jaar worden met betrekking tot het virus? Nee

 

-TheMightySlayer <3

 

Laatste Coronavirus-vragenlijst van mij was alweer 1,5 jaar geleden. En sindsdien zijn er veel ontwikkelingen gebeurd met betrekking tot de viruscrisis. 

 

  1. Ben je blij dat de scholen weer open zijn? Ja
  2. Ben je gevaccineerd tegen het CoronaVirus? Ja
  3. Hoelang gaat de pandemie nog duren denk je? Heel erg lang
  4. Ben je bang voor het virus? Nee
  5. Wat vind je van de huidige maatregelen? Goed
  6. Moeten de maatregelen weer strenger vanwege Omicron en de snelle verspreiding? Ja
  7. Weet jij nog wanneer jij voor het eerst over het Coronavirus hoorde? Zo ja, hoe kwam je erachter en wanneer was dat? 2019 door mijn vader, ik was enorm bang 
  8. Ben je bezorgd over een eventuele nieuwe pandemie in de komende jaren? Ja
  9. Wat vond jij van de Coronacrisis?
  10.  Gaat 2022 een ander jaar worden met betrekking tot het virus? Ja denk ik wel

 

-TheMightySlayer <3

Leuke test!!!

Reputatie 5
Badge +5

Laatste Coronavirus-vragenlijst van mij was alweer 1,5 jaar geleden. En sindsdien zijn er veel ontwikkelingen gebeurd met betrekking tot de viruscrisis. 

 

  1. Ben je blij dat de scholen weer open zijn? Opzich, het is fijn dat alles weer normaal word, ik mis de online lessen ook wel.      
  2. Ben je gevaccineerd tegen het CoronaVirus? Ja, 2 dosisen
  3. Hoelang gaat de pandemie nog duren denk je? Geen flauw idee, nog 2 maand hopelijk
  4. Ben je bang voor het virus? Nope
  5. Wat vind je van de huidige maatregelen? Het voelt vreemd maar is heel fijn
  6. Moeten de maatregelen weer strenger vanwege Omicron en de snelle verspreiding? Ik denk het niet gezien de IC niet vol loopt
  7. Weet jij nog wanneer jij voor het eerst over het Coronavirus hoorde? Zo ja, hoe kwam je erachter en wanneer was dat? Was op edn random dag
  8. Ben je bezorgd over een eventuele nieuwe pandemie in de komende jaren? Niet echt
  9. Wat vond jij van de Coronacrisis? Ingewikkeld
  10.  Gaat 2022 een ander jaar worden met betrekking tot het virus? Im not sure, ik hoop het niet...

 

-TheMightySlayer <3

 

Reageer