Vraag

Coronavragenlijst (Up to date) - Deel 2 :)

  • 9 April 2020
  • 8 reacties
  • 174 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

De vorige vragenlijst had ik eind januari/begin februari gemaakt maar die is nu outdated dus ik ga weer een nieuwe maken.

  1. Wat vindt je van de huidige corona-maatregelen in Nederland?
  2. Huidige maatregelen aanhouden of voor een lock-down?
  3. Wat voor activiteiten doe je tijdens deze pandemie?
  4. Hoeveel doden zullen er vallen in Nederland?
  5. Vindt je dat er genoeg getest wordt in Nederland?
  6. Wanneer is de corona-crisis voorbij denk je?
  7. Hou jij je aan deze maatregelen?
  8. Ben je bang om het coronavirus op te lopen?

-Dr8gon99


8 reacties

Reputatie 2
Badge +4

ahh sh*t ik had hem net helemaal ingevuld springt me scherm weg lekker dit nog maar een keertje

 

  1. Wat vindt je van de huidige corona-maatregelen in Nederland? wel oke alleen jammer dat veel gebieden worden afgesloten
  2. Huidige maatregelen aanhouden of voor een lock-down? please geen lock down dat overleef ik niet zonder paarden is al lastig genoeg neem me dan ook niet de hond die ik uit laat af dat overleef ik niet
  3. Wat voor activiteiten doe je tijdens deze pandemie? lezen tekenen op het forum kijken en zo'n dingen
  4. Hoeveel doden zullen er vallen in Nederland? idk ik weet niet eens hoeveel mensen in nederland leven word inschatten hoeveel dood gaan lastig
  5. Vindt je dat er genoeg getest wordt in Nederland? nee test iedereen 1 keer de mensen die het hebben mogen 2 weken hun huis niet meer in en die wat het niet hebben mogen weer overal komen maar hou dat thuiswerken nog maar even dan kunnen de mensen met corona ook nog werken
  6. Wanneer is de corona-crisis voorbij denk je? ik hoop zo snel mogelijk heel lang hou ik dit niet meer uit
  7. Hou jij je aan deze maatregelen? ja maar ik kom nog gewoon buiten ga nog naar mijn opa en oma en laat de hond van iemand uit maar dat mag toch nog gewoon of niet
  8. Ben je bang om het coronavirus op te lopen? nee niet echt de meeste mensen krijgen toch maar de milde vorm kun je thuis uitzieken maar misschien heb ik het al gehad ben na carnaval echt ziek geweest met koorts in bed gelegen enzo

 

groeten

Reputatie 5
Badge +4

De vorige vragenlijst had ik eind januari/begin februari gemaakt maar die is nu outdated dus ik ga weer een nieuwe maken.

  1. Wat vindt je van de huidige corona-maatregelen in Nederland ik vind het wel goed
  2. Huidige maatregelen aanhouden of voor een lock-down? huidige maatregelen 
  3. Wat voor activiteiten doe je tijdens deze pandemie? Hw en met vrienden afspreken 
  4. Hoeveel doden zullen er vallen in Nederland? ik weet niet eens hoeveel er nu zijn
  5. Vindt je dat er genoeg getest wordt in Nederland? zeker niet, ze moeten meer testen!
  6. Wanneer is de corona-crisis voorbij denk je? Ik denk ongeveer in juni en dan nog een paar maatregelen zoals niet meer dan 100 mensen ofz
  7. Hou jij je aan deze maatregelen? Eerlijk? Alleen niet bij mijn vrienden😬 maar bij de rest wel
  8. Ben je bang om het coronavirus op te lopen? Nee 

 

xxx 

anoniempjex13

Hi Dr8gon99,

Haha, die vorige had ik ook ingevuld. Dan doe ik deze ook ff.

1. Wat vindt je van de huidige corona-maatregelen in Nederland?

Goed dat ze er zijn. 

2. Huidige maatregelen aanhouden of voor een lock-down?

Volgens mij hadden deskundigen gezegd dat een lockdown niet verstandig was. Er moeten namelijk mensen besmet raken om groepimmuniteit op te bouwen. Als niemand buiten komt, kan dat niet... Als we dan allemaal de straat weer op gaan na de lockdown, kan er weer een hoge piek komen. Daarbij gaat alles nu vgm volgens plan, dus waarom lockdown? En ik word echt gek als er een lockdown komt, dus nee, beter niet.

3. Wat voor activiteiten doe je tijdens deze pandemie?

Ik ben vooral bezig met school, want ik zit in m'n examenjaar, jeej. Verder ga ik naar buiten om ff te fietsen enzo. 

4. Hoeveel doden zullen er vallen in Nederland?

Geen idee, maar het zullen er nog wel wat zijn denk ik.

5. Vindt je dat er genoeg getest wordt in Nederland?

Nee, alle mensen met vitale beroepen moeten wat mij betreft getest worden bij verschijnselen van Corona.

6. Wanneer is de corona-crisis voorbij denk je?

Wuhan was 3 maanden toch? 1 down, 2 to go...

7. Hou jij je aan deze maatregelen?

Zekers.

​​​​​​​8. Ben je bang om het coronavirus op te lopen?

Nee.

Gr. Pin

 

  1. Wat vindt je van de huidige corona-maatregelen in Nederland?:  Ik vindt het prima maatregelen.
  2. Huidige maatregelen aanhouden of voor een lock-down? Huidige maatregelen nu aanhouden maar als de besmettingen omhoog gaan dan een lock-down en dan daarna om een nieuwe besmettingsuitbraak te voorkomen post lock-down maatregelen invoeren zoals alle buitenlanders weren uit Nederland
  3. Wat voor activiteiten doe je tijdens deze pandemie?  Schoolwerk, gamen, coronavirusstatistieken checken, forums en slapen.
  4. Hoeveel doden zullen er vallen in Nederland? 30.000 denk ik.
  5. Vindt je dat er genoeg getest wordt in Nederland?  Nee, ze moeten testen zoals ze in Zuid-korea deden waar de coronauitbraak nu onder controle is.
  6. Wanneer is de corona-crisis voorbij denk je? 2 jaar wereldwijd, 6 maanden Nederland.
  7. Hou jij je aan deze maatregelen? Ja
  8. Ben je bang om het coronavirus op te lopen? Nee

-Dr8gon99

Reputatie 4
Badge +5

De vorige vragenlijst had ik eind januari/begin februari gemaakt maar die is nu outdated dus ik ga weer een nieuwe maken.

  1. Wat vindt je van de huidige corona-maatregelen in Nederland? Goed, want zo kan er geen nieuwe piek ontstaan
  2. Huidige maatregelen aanhouden of voor een lock-down? Ik zou de huidige maatregelen aanhouden, want het is gewoon de beste manier om de capaciteit op de IC onder controle te houden.
  3. Wat voor activiteiten doe je tijdens deze pandemie? Videobellen, wandelen, films kijken, etc.
  4. Hoeveel doden zullen er vallen in Nederland? Maximaal 12.503
  5. Vindt je dat er genoeg getest wordt in Nederland? Nog niet helemaal, want eigenlijk moet iedereen worden getest vind ik zelf
  6. Wanneer is de corona-crisis voorbij denk je? Eind 2021
  7. Hou jij je aan deze maatregelen? Ja, ik houd altijd 1,5 meter afstand en blijf thuis wanneer dat nodig is
  8. Ben je bang om het coronavirus op te lopen? Ja, want ik heb luchtwegklachten en ben daarmee erg kwetsbaar.

-Dr8gon99

 

ooh shit ik had deze nog niet gezien 👀

 

1. Wat vindt je van de huidige corona-maatregelen in Nederland?

ik vond het zwaar kut. maar ze zijn er niet voor niks dus ja… ik ben blij dat ik nu kan werken. want ik heb vandaag meer gepraat dan wat ik vorige week in 5 dagen deed

2. Huidige maatregelen aanhouden of voor een lock-down?

huidige want anders trek ik het niet ik kan sinds vandaag eindelijk 2 dagen in de week werken. 

3. Wat voor activiteiten doe je tijdens deze pandemie?

ehm tekenen, Pokémon go, Netflix. ik ga proberen te boxen maar lukt nog niet om. zin te maken.  nu ook 2 dagen in de week werken..en het huis houden natuurlijk. en met leiding wandelen of gewoon praten...

4. Hoeveel doden zullen er vallen in Nederland?

te veel. maar mijn oma heeft het virus verslagen 💪(heb ik vandaag gehoord)

5. Vindt je dat er genoeg getest wordt in Nederland?

idk. ze waren van plan om meer te gaan testen? 

6. Wanneer is de corona-crisis voorbij denk je?

zou het niet weten hoe zo snel mogelijk 🤷‍♂️

7..Hou jij je aan deze maatregelen?

 ik probeer er aan te vol doen maar is best lastig om dat op werk te doen... maar voor de rest wel. ik heb met vaste mensen contact. en op 3 collegas na hou ik voortdurend afstand... 

8. ben je bang om het coronavirus op te lopen?

nee totaal niet.

 

groetjes blue

Reputatie 2
Badge +4

De vorige vragenlijst had ik eind januari/begin februari gemaakt maar die is nu outdated dus ik ga weer een nieuwe maken.

  1. Wat vindt je van de huidige corona-maatregelen in Nederland? zwaar overdreven en onbenullig
  2. Huidige maatregelen aanhouden of voor een lock-down? geen/minder maatregelen
  3. Wat voor activiteiten doe je tijdens deze pandemie? gewoon wat ik normaal ook doe zo veel mogelijk
  4. Hoeveel doden zullen er vallen in Nederland? bijna geen door corona wel door eenzaamheid en verminderende imuunsystemen
  5. Vindt je dat er genoeg getest wordt in Nederland? er wordt veel te veel getest met onbetrouwbare testen die te snel positief aangeven
  6. Wanneer is de corona-crisis voorbij denk je? wanneer de overheid vindt dat het genoeg is geweest en de crisis is al lang voorbij
  7. Hou jij je aan deze maatregelen? het zal wel moeten he? liever niet en zoveel mogelijk doe ik ook niet alleen de dingen die zwaar verplicht zijn en je dus een boete voor krijgt
  8. Ben je bang om het coronavirus op te lopen? nee maar laat ons naar buiten en ons imuunsysteem op peil hoeden anders liggen we met het eerste griepje wat komt 2 weken in bed

-Dr8gon99

ik vul hem nog eens een keertje in

sorry dit is mijn mening en als je het er niet mee eens bent kom een fatsoelijke discussie starten

Reputatie 7
Badge +19

De vorige vragenlijst had ik eind januari/begin februari gemaakt maar die is nu outdated dus ik ga weer een nieuwe maken.

  1. Wat vindt je van de huidige corona-maatregelen in Nederland? Slecht
  2. Huidige maatregelen aanhouden of voor een lock-down? Aanhouden maar lockdown zou beter zijn
  3. Wat voor activiteiten doe je tijdens deze pandemie? Wandelen en lezen
  4. Hoeveel doden zullen er vallen in Nederland? Heel veel
  5. Vindt je dat er genoeg getest wordt in Nederland? Nee
  6. Wanneer is de corona-crisis voorbij denk je? Ehh weet ik niet
  7. Hou jij je aan deze maatregelen? Ja
  8. Ben je bang om het coronavirus op te lopen? Nee

-Dr8gon99

 

Reageer