Corona vragenlijst 2.0

  • 1 September 2020
  • 4 reacties
  • 92 Bekeken

Badge +2

Hoi allemaal! De vorige vragenlijst is alweer best oud over corona dus hier een nieuwe:

Succes met invullen!

ALGEMENE VRAGEN:

  1. Jongen/Meisje?
  2. Leeftijd?

Vragen:

  1. Hoe vind je de situatie rondom corona tot nu toe?
  2. Lukt het om nog afstand te houden en je aan de coronaregels te houden of niet?
  3. Maak je je nu nog veel zorgen over corona?
  4. Heb je nu weer school of heb je thuis online les?
  5. Wat vind je van de versoepelingen die voor de zomervakantie zijn aangekondigd? 
  6. Ga je vanavond/straks naar de persconferentie kijken?
  7. Zo ja? Wat verwacht je van de persconferentie?
  8. Zo nee? Waarom niet?
  9. Moet je bij jou op school een mondkapje op of zijn er andere maatregelen?
  10. Wat deed je vooral in de lockdownperiode?
  11. Had/heb je hobby´s/bijbaantjes die door corona niet door konden gaan?
  12. Wanneer denk je dat corona écht voorbij is?
  13. Ben je in de zomervakantie wel/niet op vakantie geweest met corona?
  14. Zo ja? Waar ging je heen? En hoe streng waren de maatregelen daar?
  15. Zo nee? Wat heb je thuis gedaan?
  16. Reis je nu meer/minder met het OV sinds er een mondkapjesplicht is?
  17. Wat vind je van mondkapjesplichten op drukke plekken in Amsterdam en Rotterdam?
  18. Wil je verder nog iets kwijt m.b.t. corona?
  19. Hoe vond je de vragenlijst?
  20. Laat nog wat achter:

Dit was de corona vragenlijst! Iets korter omdat ik niet meer vragen kon bedenken dan dit!

Succes met invullen, ben benieuwd naar jullie antwoorden!

Liefs,

Anoniempje5006

Zouden jullie weer de vragenlijst willen QUOTEN? Want anders kan ik de antwoorden niet goed lezen


4 reacties

Badge +2

Hoi allemaal! De vorige vragenlijst is alweer best oud over corona dus hier een nieuwe:

Succes met invullen!

ALGEMENE VRAGEN:

  1. Jongen/Meisje? jongen
  2. Leeftijd? 17

Vragen:

  1. Hoe vind je de situatie rondom corona tot nu toe? iets beter, maar nog niet helemaal
  2. Lukt het om nog afstand te houden en je aan de coronaregels te houden of niet? ja maar het wordt steeds lastiger omdat corona nu al een half jaar bezig is
  3. Maak je je nu nog veel zorgen over corona? nee
  4. Heb je nu weer school of heb je thuis online les? ik heb 2 dagen op school les en 3 dagen online les 
  5. Wat vind je van de versoepelingen die voor de zomervakantie zijn aangekondigd?  ​​​​​​heel goed, maar eigenlijk weer iets te los want mensen denken nu dat we alles mogen terwijl corona er nog is
  6. Ga je vanavond/straks naar de persconferentie kijken? jazeker
  7. Zo ja? Wat verwacht je van de persconferentie? dat er misschien nóg meer versoepelingen worden afgekondigd maar ook misschien wat nieuwe maatregelen
  8. Zo nee? Waarom niet? /
  9. Moet je bij jou op school een mondkapje op of zijn er andere maatregelen? bij mij op school moet je idd een mondkapje op in de gangen en hij mag pas af als je in de klas zit
  10. Wat deed je vooral in de lockdownperiode? chillen, wandelen, tv kijken
  11. Had/heb je hobby´s/bijbaantjes die door corona niet door konden gaan? ja. Ik had nog stage bij DEEN maar die moest ik in maart noodgedwongen beëindigen
  12. Wanneer denk je dat corona écht voorbij is? pas eind volgend jaar
  13. Ben je in de zomervakantie wel/niet op vakantie geweest met corona? ja
  14. Zo ja? Waar ging je heen? En hoe streng waren de maatregelen daar? Italië, een klein beetje streng
  15. Zo nee? Wat heb je thuis gedaan? /
  16. Reis je nu meer/minder met het OV sinds er een mondkapjesplicht is? juist meer
  17. Wat vind je van mondkapjesplichten op drukke plekken in Amsterdam en Rotterdam? een goed idee als experiment maar als maatregel is het in strijd met de grondwet
  18. Wil je verder nog iets kwijt m.b.t. corona? nee
  19. Hoe vond je de vragenlijst? goed
  20. Laat nog wat achter: /

Dit was de corona vragenlijst! Iets korter omdat ik niet meer vragen kon bedenken dan dit!

Succes met invullen, ben benieuwd naar jullie antwoorden!

Liefs,

Anoniempje5006

Zouden jullie weer de vragenlijst willen QUOTEN? Want anders kan ik de antwoorden niet goed lezen

ik heb hem nog even ingevuld!

 

Hoi allemaal! De vorige vragenlijst is alweer best oud over corona dus hier een nieuwe:

Succes met invullen!

ALGEMENE VRAGEN:

  1. Jongen/Meisje?
  2. Leeftijd?

Vragen:

  1. Hoe vind je de situatie rondom corona tot nu toe? Gelukkig is het weer stabiel.
  2. Lukt het om nog afstand te houden en je aan de coronaregels te houden of niet? Ja, lukt redelijk. Het gaat nu wel makkelijker nu ik geen 1.5 meter afstand meer tot andere mensen onder de 18 hoef te houden.
  3. Maak je je nu nog veel zorgen over corona? Is wel wat minder.
  4. Heb je nu weer school of heb je thuis online les? School
  5. Wat vind je van de versoepelingen die voor de zomervakantie zijn aangekondigd?  Zomervakantie is net geweest.
  6. Ga je vanavond/straks naar de persconferentie kijken? Ja
  7. Zo ja? Wat verwacht je van de persconferentie? Een nieuwe update '’Ik ben blij dat wij, met ons allen het voor elkaar hebben gekregen dat het virus niet de overhand kreeg'’ ofzo.
  8. Zo nee? Waarom niet?
  9. Moet je bij jou op school een mondkapje op of zijn er andere maatregelen? Nee 
  10. Wat deed je vooral in de lockdownperiode? Gamen
  11. Had/heb je hobby´s/bijbaantjes die door corona niet door konden gaan? Nee
  12. Wanneer denk je dat corona écht voorbij is? Over 2 jaar. 
  13. Ben je in de zomervakantie wel/niet op vakantie geweest met corona? Nee
  14. Zo ja? Waar ging je heen? En hoe streng waren de maatregelen daar?
  15. Zo nee? Wat heb je thuis gedaan? Gamen
  16. Reis je nu meer/minder met het OV sinds er een mondkapjesplicht is? Ik reis sowieso niet met het ov eigenlijk.
  17. Wat vind je van mondkapjesplichten op drukke plekken in Amsterdam en Rotterdam? Geen mening aangezien ik daar op dit moment niet woon.
  18. Wil je verder nog iets kwijt m.b.t. corona? Het is positief als mensen negatief worden getest :joy:
  19. Hoe vond je de vragenlijst? Prima
  20. Laat nog wat achter: I love quarantine.

Dit was de corona vragenlijst! Iets korter omdat ik niet meer vragen kon bedenken dan dit!

Succes met invullen, ben benieuwd naar jullie antwoorden!

Liefs,

Anoniempje5006

Zouden jullie weer de vragenlijst willen QUOTEN? Want anders kan ik de antwoorden niet goed lezen

 

ALGEMENE VRAGEN:

  1. Jongen/Meisje? Meisje
  2. Leeftijd? 16

Vragen:

  1. Hoe vind je de situatie rondom corona tot nu toe? Volgens mij gaat het nou niet echt de goede kant op.
  2. Lukt het om nog afstand te houden en je aan de coronaregels te houden of niet? Redelijk, maar met leeftijdsgenoten hoeft het natuurlijk niet dus zelfs als je dat wilt, gaat dat lastig worden.
  3. Maak je je nu nog veel zorgen over corona? Niet per se over mijn gezondheid maar meer voor m'n ouders, grootouders enz. Maar ook zeker economische gevolgen want dat gaat ook niet helemaal lekker.
  4. Heb je nu weer school of heb je thuis online les? In principe is onze school weer 100% open maar ik heb wat verkoudheidsklachten dus ik mag weer thuis aan de slag.
  5. Wat vind je van de versoepelingen die voor de zomervakantie zijn aangekondigd? Aan de getallen te zien, pakt het niet echt goed uit...
  6. Ga je vanavond/straks naar de persconferentie kijken? Kijk meestal een samenvatting ofzo. Om ‘s avonds nou een uur voor de tv te zitten, neemt ook zoveel tijd in.
  7. Zo ja? Wat verwacht je van de persconferentie?  Beetje verouderde vraag, ben niet zo vaak meer online op het forum nu school weer begonnen is:grimacing:
  8. Zo nee? Waarom niet?  
  9. Moet je bij jou op school een mondkapje op of zijn er andere maatregelen? Nee, zou er wel voorstander van zijn want afstand houden tot docenten is echt onmogelijk. Laat hen (en desnoods ons ook) gewoon een mondkapje dragen. Beetje vervelend, maar zo erg is het toch ook weer niet. Alles went.
  10. Wat deed je vooral in de lockdownperiode? Aan school werken, meer hardlopen dan dat ik daarvoor deed.
  11. Had/heb je hobby´s/bijbaantjes die door corona niet door konden gaan? Voetbal en sportschool waren dicht. 
  12. Wanneer denk je dat corona écht voorbij is? Ik hoop wanneer er een vaccin is. Maar er moeten dan natuurlijk wel genoeg mensen zijn die dat vaccin gaan halen. Als een kwart van de (wereld)bevolking weigert, zal het waarschijnlijk niet werken.
  13. Ben je in de zomervakantie wel/niet op vakantie geweest met corona? In Nederland
  14. Zo ja? Waar ging je heen? En hoe streng waren de maatregelen daar? Viel me eigenlijk best wel mee. Bij de restaurantjes, cafeetjes, enz. was het allemaal goed geregeld met afstand enzo. En op veel plekken (receptie, winkeltjes, etc.) handen desinfecteren natuurlijk, maar buiten dat hebben we eigenlijk nergens last van gehad.
  15. Zo nee? Wat heb je thuis gedaan?
  16. Reis je nu meer/minder met het OV sinds er een mondkapjesplicht is? Kan met de fiets naar school dus als het een beetje acceptabel weer is heb ik dat liever dan is het OV.
  17. Wat vind je van mondkapjesplichten op drukke plekken in Amsterdam en Rotterdam? Heel goed. Baat het niet, dan schaadt het niet toch
  18. Wil je verder nog iets kwijt m.b.t. corona?   ????????Waarom dragen serveersters in de horeca geen mondkapje als zij geen anderhalve meter kunnen houden en met heel veel verschillende mensen in contact komen?????????? Dat zijn dingen die me dan opvallen en naar mijn mening heel krom zijn, maar goed, dat ben ik.
  19. Hoe vond je de vragenlijst? Prima hoor
  20. Laat nog wat achter: ...
Badge +1
  1. Jongen/Meisje? jongen
  2. Leeftijd? 15

Vragen:

  1. Hoe vind je de situatie rondom corona tot nu toe? irritant
  2. Lukt het om nog afstand te houden en je aan de coronaregels te houden of niet? ja
  3. Maak je je nu nog veel zorgen over corona? nee
  4. Heb je nu weer school of heb je thuis online les? online les en school
  5. Wat vind je van de versoepelingen die voor de zomervakantie zijn aangekondigd? geen idee
  6. Ga je vanavond/straks naar de persconferentie kijken? nee
  7. Zo ja? Wat verwacht je van de persconferentie? saai
  8. Zo nee? Waarom niet? saai
  9. Moet je bij jou op school een mondkapje op of zijn er andere maatregelen? ja
  10. Wat deed je vooral in de lockdownperiode? voetballen met vrienden
  11. Had/heb je hobby´s/bijbaantjes die door corona niet door konden gaan? voetbal 
  12. Wanneer denk je dat corona écht voorbij is? nooit
  13. Ben je in de zomervakantie wel/niet op vakantie geweest met corona? ja
  14. Zo ja? Waar ging je heen? En hoe streng waren de maatregelen daar? santorini niet heel streng
  15. Zo nee? Wat heb je thuis gedaan? /
  16. Reis je nu meer/minder met het OV sinds er een mondkapjesplicht is? niet
  17. Wat vind je van mondkapjesplichten op drukke plekken in Amsterdam en Rotterdam? goed
  18. Wil je verder nog iets kwijt m.b.t. corona? corona gaat nooit weg het is de nieuwe griep we moeten ons er aan gaan aanpassen
  19. Hoe vond je de vragenlijst? goed
  20. Laat nog wat achter:

Reageer