Vraag

Corona Test

  • 10 November 2020
  • 4 reacties
  • 106 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy!!

 

Ik heb woensdag dus een corona test omdat ik klachten heb , maar ik stress hem echt enorm! Heeft iemand tips? en is het echt zo eng en pijnlijk als iedereen zegt of valt het wel mee?

 

Liefs Rosalie_x

 


4 reacties

Hi Rosalie_X,

 

wij hebben al 4 keer zo'n test gehad in de laatste 2 maanden ofzo, 3 x voor werk en 1 x toen we terugkwamen in NL vanuit een oranje land (toen we ernaartoe gingen was het gewoon nog geel, maar ja). 

Op zich stelt die test niet zo veel voor. Het voelt wel een klein beetje 'vervelend’, maar het is ook zo weer voorbij, dus als ik jou was zou ik me er niet onnodig druk om maken.

 

Succes en hopelijk heb je het niet. Onze tests waren allemaal positief, omdat ze negatief waren en we dus geen Corona hebben.

 

Groetjes,

M&M's en twin

Heyy

Zoals M&M's zegt, het voelt niet aangenaam, maar het doet ook geen pijn hoor. Het is een ongemakkelijk gevoel maar ik zou het niet als pijn beschrijven! Hopelijk is ie negatief!

Succes!

 

Heel erg bedankt voor jullie antwoorden, ben benieuwd🙏🏼❤

Ik heb me laatst ook laten testen. Ik zag er ook best  tegenop. Ik had mezelf ook veel te veel opgenaaid want het viel echt best mee. Het is maar een heel dun, flexibel staafje en het is zo gebeurd. Je moet eerst even je neus snuiten en dan roeren ze even achterin je mond en daarna even in je neus. Niet het fijnste gevoel ooit, maar het doet idd geen pijn ofzo. Ik had denk ik ook een beetje mazzel met de medewerkers. Ik werd geholpen door twee jonge studentjes, een jongen en een meisje. Zij waren super chill, ze waren wat aan het grappen om je een beetje af te leiden dus was zo voorbij.

Maar iedereen die daar werkt weet dat niemand hier naar uit kijkt. Zij zullen je dus ongetwijfeld gerust stellen en het zo prettig en snel mogelijk doen.

Ik zou hier niet zo tegenop zien. Het valt echt mee, geloof me.

 

En dan hopen op een negatieve uitslag natuurlijk.

Sterkte.

Groetjess:kissing_heart:

Reageer