Vraag

Bultje onder tepel

  • 5 April 2020
  • 4 reacties
  • 190 Bekeken

Badge

Hallo, ik ben een jongen en 

Ik heb al een maand een hard bolletje onder mijn tepel van zo’n 1,5 cm breed. Deze is heel gevoelig en als ik er een poosje aan zit kom ik klaar. Alleen bij gym zie je mijn tepels door het shirt heen en iedereen lacht mij uit.Ik ben heel bang dat dit tepelkanker is. Iemand tips?


4 reacties

Hoi,

Ik zou dit aangeven aan je ouders als je het durft en eventueel op controle gaan bij de huisarts!

Hoi

 

Zoals Ciroceca zei, ga je hier best mee naar de huisarts. Dat kan eventueel vergezeld door je ouders. De huisarts zou kunnen nagaan of dit bolletje iets is om je zorgen om te maken. Ook als het bolletje ongevaarlijk blijkt te zijn, vermoed ik dat de huisarts er wat aan zal kunnen doen om het bolletje minder zichtbaar te maken. 

 

Wat stom trouwens, dat je hiervoor uitgelachen wordt. Als je genoeg hebt van het uitlachen, zou je misschien zo’n mouwloos hemdje onder je gym shirt kunnen aandoen, zodat het bolletje minder te zien is. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 5
Badge +4

Ik zou gwn naar een huisarts gaan, nu kan dat niet maar je kan miss wel gaan bellen. Ene niet opzoeken op internet enz en vragen wat het is enz want dat klopt meestal niet

Badge

mischien kanker, ga naar de huisarts

Reageer