Skip to main content
Hoi,



Ik ben afgelopen week bij de ortho geweest om te kijken welke beugel ik nodig heb. Ik moet sowieso een slotjes beugel, maar omdat mijn tanden aan 1 kant niet helemaal goed op elkaar passen moet ik hiervoor eigenlijk een buitenboordbeugel die ik na school en snachts moet dragen. Een andere optie is om 1 of 2 gezonde kiezen te trekken..... nu vraag ik me dus af wat ik moet doen, want ik heb echt geen zin om met een buitenboordbeugel rond te lopen maar wil eigenlijk ook geen gezonde tanden trekken die er eigenlijk helemaal niet uit hoeven...... Wat zouden jullie doen? Of heeft iemand hetzelfde probleem gehad?



X Eline
Als jij geen last hebt van je tanden zo en dat niet erg vind hoe je het niet te veranderen.

Mijn tanden staan ook niet recht en schuin mara als ik ene beugel neem is het een doorzichtige en gene andere ik schaam mij niet voor mijn tanden en heb geen last dus een reden voor verander g zie ik niet



Suc6 ❤️👍🏻
Hoi



Misschien kan je de voordelen en de nadelen eens afwegen. Een beugel kan vervelend zijn, maar misschien ben je wel tevreden met het resultaat. Tanden laten trekken is even vervelend, maar je bent er in één keer vanaf (vermoed ik?).



Je kan met je vragen terecht bij de ortho. Die kan je helpen met deze beslissing.



Groetjes

Kenshin

Hey,

Voor mijn beugel 

Moest ik 5 kleine kiesje eruit laten ze zitten zeg maar ondermijn gebit

Gewoon doen wat nodig is! 


Reageer