Vraag

buikpijn :( tips?

  • 30 January 2024
  • 37 reacties
  • 483 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hoi voor wie dit leest,

Ik heb de laatste tijd enorm veel buikpijn. Mijn ouders weten het en zeggen dat ik ermee naar de dokter moet (dat wil ik niet)

Het is geen ongesteldheid, want de buikpijn zit daar te hoog voor. Maar ik weet niet wat ik nu aanmoet. Morgen heb ik een open dag op mijn middelbare school en ik help daarbij mee. maar ik lig al nachtenlang krom van die vreselijke buikpijn!

Hebben jullie alsjeblieft tips of weten jullie wat er is? Misschien komen jullie erachter als ik zeg dat ik:

  • krom lig van vreselijke buikpijn
  • snel buiten adem ben
  • misselijk gevoel heb
  • slap gevoel, ik kan amper fietsen naar school
  • soms duizelig

Alvast heel erg bedankt 💛


37 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Oké, suc6! Laat weten hoe het gaat!

Reputatie 4
Badge

Weet je al iets @xx.fay.xx 

Reputatie 4
Badge

Ik ben namelijk echt hartstikke beniieuwd en ik hoop het beste voor je en veel beterschap

 

Reputatie 4
Badge +1

Nee, nog steeds niks X(

Het gaat beter nu, ik heb alleen nog maar buikpijn en misselijkheid. Er kwam niks uit de test, dus ik moet er blijkbaar nog ff mee leven :(

Reputatie 7
Badge +6

Wat rot @xx.fay.xx :(

Misschien kan je huisarts je doorverwijzen? Want uit mijn bloedonderzoek kwam ook niks, maar er was toch echt wel iets aan de hand..

 

Reputatie 4
Badge +1

:(

Ja, misschien wel, wat wat had jij dan? als ik vragen mag? :')

Reputatie 7
Badge +6

Ik had ondergewicht...

Badge

Heyyy het kan misschien zijn dat je coeliakie hebt, ja ik weet het een beetje een gek woord ook wel glutenallergie genoemd, ik heb het zelf ook en had bijna dezelfde klachten voor mijn diagnose, je krijgt het door het eten van het eiwit binnen in tarwe, gerst en nog wel wat meer soorten graan, je kan er eigenlijk alleen achterkomen door een bloedtest. Maar misschien ben je hier ook al op getest toen je laatst moest bloedprikken,  veel succes

Reputatie 4
Badge +1

Geen idee of ik daar op ben getest eigenlijk! zou natuurlijk altijd kunnen, ik zeg het wel even tegen mn ouders! Dankjewel! 

Het gaat tijden slechter en tijden beter :)

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @xx.fay.xx , 

Hoe gaat het nu? :)

Reputatie 4
Badge +1

Heey!

Het gaat dus echt heel veel beter!

Soms een paar dagen echt bah, maar het gaat echt heel goed! Nog steeds geen idee wat het was..

Reputatie 7
Badge +6

Oh dat is fijn @xx.fay.xx !

Reageer