Vraag

buikpijn ):

  • 17 June 2023
  • 2 reacties
  • 63 Bekeken

Reputatie 3
Badge

hai hai!

 

Ik heb de laatste tijd echt zoo veel buikpijn. Mijn ouders denken dat ik het alleen maar zeg omdat ik wil afvallen, maar het is echt serieus. Ik ben al een paar keer naar de dokter geweest en ook een keer naar het ziekenhuis, maar ze zeiden dat ik een  verstopping in mijn darmen had. Gelukkig ging het na een tiijdje al weer over, maar het doet nu dus weer pijn! 

 

 

Wat kan ik doen ):

 

groetjes euhm..


2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Ik zou weer naar de dokter gaan. En niet van die dingen als bananen eten, vooral veel water drinken, misschien helpt een kruik? En ja, rustig aan doen. Wel vervelend van je ouders.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +7

Hoi

Je zou bij de drogist medicijnen kunnen halen voor een soepelere stoelgang, als je nog weer eens bij de dokter komt, zou je kunnen vragen naar producten met laxeermiddel, die worden gemaakt in vormen als bijv chocola. Dat is alleen wel erg effectief, je bent er maar een heel klein beetje van nodig en zou waarschijnlijk alleen worden voorgeschreven als je ook moeite met poepen hebt. 

Je zou ook zelf aan natuurlijkere laxeermiddel kunnen komen, bijvoorbeeld koffie, ik vind daarbij zelf dat je van oploskoffie sneller moet dan zelf gezette koffie (koffiezetapparaat). 

Maar dat ligt eraan of je daar ook moeite mee hebt.

Reageer