Vraag

buik klachten

  • 22 June 2020
  • 4 reacties
  • 81 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje,  De laatste tijd beweegt mijn buik rondom mijn navel heel raar en als ik me adem inhou stopt het.. ik dacht zelf aan hartslag, aorta of me darmen maar ik weet het echt niet. Mijn darmen rommelen wel vaak en ik maak me hier echt druk om (ben een stresskippp)

Ik slaap de laatste tijd wel weinig en slecht en ben daardoor vaak moe en moet veel gapen waardoor ik hoofdpijn krijg.. ik heb al maanden heel veel stress door me relatie en nog andere dingen..

 

Wat zou dit kunnen zijn? Moet ik naar de dokter gaan?

 

Alvast bedankt!


4 reacties

Ik beb zelf geen idee wat dat kan zijn. Ik zou het er eens met je moeder over hebben. Als je het niet vertrouwd zou ik inderdaad even een bezoekje brengen aan de huisarts. Hij/zij heeft je waarschijnlijk binnen een paar minuten gerust gesteld, maar better safe than sorry.  Misschien kan zelfs de assistente aan de telefoon je al wel geruststellen.

Suc6 ermee,

Xx:kissing_heart:

Ik beb zelf geen idee wat dat kan zijn. Ik zou het er eens met je moeder over hebben. Als je het niet vertrouwd zou ik inderdaad even een bezoekje brengen aan de huisarts. Hij/zij heeft je waarschijnlijk binnen een paar minuten gerust gesteld, maar better safe than sorry.  Misschien kan zelfs de assistente aan de telefoon je al wel geruststellen.

Suc6 ermee,

Xx:kissing_heart:

Mijn moeder zei "we wachten nog even af" maar dat zegt ze dus iedere x en over bepaalde dingem kan ik niet met haar praten. Maar toch bedankt! X

Hoi

 

Met klachten als je buik die vreemd doet en langdurige vermoeidheid zou ik toch maar eens langs gaan bij de huisarts, zoals xLisa voorstelde. ‘Nog even afwachten’ zoals je moeder voorstelde lijkt jou enkel nog meer stress te bezorgen, en daarbij geldt voor de meeste kwaaltjes dat je er best zo snel mogelijk bij bent. Hoe sneller je weet wat er aan de hand is, hoe sneller er wat aan gedaan kan worden. Ook als je klachten door wat onschuldigs veroorzaakt zouden worden, zou het fijn zijn om de oorzaak te achterhalen, zodat je van je klachten afgeholpen kan worden. 

 

Gr. Kenshin

Hoi

 

Met klachten als je buik die vreemd doet en langdurige vermoeidheid zou ik toch maar eens langs gaan bij de huisarts, zoals xLisa voorstelde. ‘Nog even afwachten’ zoals je moeder voorstelde lijkt jou enkel nog meer stress te bezorgen, en daarbij geldt voor de meeste kwaaltjes dat je er best zo snel mogelijk bij bent. Hoe sneller je weet wat er aan de hand is, hoe sneller er wat aan gedaan kan worden. Ook als je klachten door wat onschuldigs veroorzaakt zouden worden, zou het fijn zijn om de oorzaak te achterhalen, zodat je van je klachten afgeholpen kan worden. 

 

Gr. Kenshin

Ja ik ga de dokter deze week maar even bellsn

Reageer