Buik jongens


Badge

Toen we voor de corona nog wekelijks met vrienden gingen discozwemmen viel me op dat jongens zich steeds meer lijken te schamen voor hun buik en met een handdoek erom lopen zodra ze maar even uit het water gaan. Ik vind dat gek. Laten we elkaar er iets meer over vertellen in deze vragenlijst. 

 

Schaamte 

1. Schaam jij je voor je buik? Zo ja, waarom? 

2. Loop jij gerust zonder handdoek om bij het zwembad / strand?  Zo nee, waarom niet?

3. Wie mag jouw buik allemaal zien?

 

Je buik

4. Welke vorm heeft je buik? (bol, plat, sixpack...) 

5. Welke huidskleur heeft je buik?

6. Hoe ziet je navel eruit? (grote, naar binnen of buiten of plat?)

7. Heb je buikhaar en zo ja, waar? 

 

De rest

8. Speel je wel eens met je buik (bijv met aftrekken?) 

9. Zit je wel eens aan iemands anders buik? Zo ja bij wie en hoe is dat? 

10. Hoe oud ben je? 


22 reacties

Toen we voor de corona nog wekelijks met vrienden gingen discozwemmen viel me op dat jongens zich steeds meer lijken te schamen voor hun buik en met een handdoek erom lopen zodra ze maar even uit het water gaan. Ik vind dat gek. Laten we elkaar er iets meer over vertellen in deze vragenlijst. 

 

Schaamte 

1. Schaam jij je voor je buik? Zo ja, waarom? 

ja , hij is dik echt dik 

2. Loop jij gerust zonder handdoek om bij het zwembad / strand?  Zo nee, waarom niet?

nee. Dikke buik

3. Wie mag jouw buik allemaal zien?

ikzelf.  Maar soms ook klasgenoten die het toch zien bij de gym.

 

Je buik

4. Welke vorm heeft je buik? (bol, plat, sixpack...) bol

5. Welke huidskleur heeft je buik?spier wit. Probeer wel er een kleurtje bij te krijgen.

6. Hoe ziet je navel eruit? (grote, naar binnen of buiten of plat?) groot en naarbinnen 

7. Heb je buikhaar en zo ja, waar? 

ja overal 

 

De rest

8. Speel je wel eens met je buik (bijv met aftrekken?)  nee

9. Zit je wel eens aan iemands anders buik? Zo ja bij wie en hoe is dat? nee

10. Hoe oud ben je? 15 

 

Badge

Toen we voor de corona nog wekelijks met vrienden gingen discozwemmen viel me op dat jongens zich steeds meer lijken te schamen voor hun buik en met een handdoek erom lopen zodra ze maar even uit het water gaan. Ik vind dat gek. Laten we elkaar er iets meer over vertellen in deze vragenlijst. 

 

Schaamte 

1. Schaam jij je voor je buik? Zo ja, waarom?  Nee

2. Loop jij gerust zonder handdoek om bij het zwembad / strand?  Zo nee, waarom niet? Ja

3. Wie mag jouw buik allemaal zien? Iedereen mag m van mij zien

 

Je buik

4. Welke vorm heeft je buik? (bol, plat, sixpack...) Beetje molilg. Je kan een contour van een sixpack zien maar niet heel duidelijk

5. Welke huidskleur heeft je buik? Bruin

6. Hoe ziet je navel eruit? (grote, naar binnen of buiten of plat?) Naar binnen

7. Heb je buikhaar en zo ja, waar? Over mn hele buik zijn donshaartjes, bijna niet te zien

 

De rest

8. Speel je wel eens met je buik (bijv met aftrekken?) Nee

9. Zit je wel eens aan iemands anders buik? Zo ja bij wie en hoe is dat? Nee

10. Hoe oud ben je? Zo goed als 14

 

Schrijf hier je reactie

Toen we voor de corona nog wekelijks met vrienden gingen discozwemmen viel me op dat jongens zich steeds meer lijken te schamen voor hun buik en met een handdoek erom lopen zodra ze maar even uit het water gaan. Ik vind dat gek. Laten we elkaar er iets meer over vertellen in deze vragenlijst. 

 

Schaamte 

1. Schaam jij je voor je buik? Zo ja, waarom?  Nee

2. Loop jij gerust zonder handdoek om bij het zwembad / strand?  Zo nee, waarom niet? Ja

3. Wie mag jouw buik allemaal zien? Iedereen mag mijn buik zien, maar ik loop bijna nooit in mn blote bast, al helemaal niet in het openbaar

 

Je buik

4. Welke vorm heeft je buik? (bol, plat, sixpack...) Sixpack

5. Welke huidskleur heeft je buik? Best wel wit, maar niet albino ofz

6. Hoe ziet je navel eruit? (grote, naar binnen of buiten of plat?) Naar binnen

7. Heb je buikhaar en zo ja, waar? Klein beetje onder mn navel

 

De rest

8. Speel je wel eens met je buik (bijv met aftrekken?) Nee, ga soms wel met mn hand over mn sixpack, voelt goed/lekker

9. Zit je wel eens aan iemands anders buik? Zo ja bij wie en hoe is dat? Nee

10. Hoe oud ben je? 18

 

Reputatie 5
Badge +5

Schaamte 

1. Schaam jij je voor je buik? Zo ja, waarom? Nee hoor helemaal niet

2. Loop jij gerust zonder handdoek om bij het zwembad / strand?  Zo nee, waarom niet? Ja doe ik waarom altijd een handdoek meenemen

3. Wie mag jouw buik allemaal zien? Die het willen zien

 

Je buik

4. Welke vorm heeft je buik? (bol, plat, sixpack...) plat nog net geen sixpack maar gaat goede kant op😉

5. Welke huidskleur heeft je buik? Blank

6. Hoe ziet je navel eruit? (grote, naar binnen of buiten of plat?) plat normale grote denk ik

7. Heb je buikhaar en zo ja, waar? Nee heb alleen haar op m’n bolletje

 

De rest

8. Speel je wel eens met je buik (bijv met aftrekken?) soms

9. Zit je wel eens aan iemands anders buik? Zo ja bij wie en hoe is dat? Soms wel ja bij vrienden

10. Hoe oud ben je? 13

Toen we voor de corona nog wekelijks met vrienden gingen discozwemmen viel me op dat jongens zich steeds meer lijken te schamen voor hun buik en met een handdoek erom lopen zodra ze maar even uit het water gaan. Ik vind dat gek. Laten we elkaar er iets meer over vertellen in deze vragenlijst. 

 

Schaamte 

1. Schaam jij je voor je buik? Zo ja, waarom? 

Nee vroeger wel een klein beetje

2. Loop jij gerust zonder handdoek om bij het zwembad / strand?  Zo nee, waarom niet?

Tuurlijk, dat maakt mij niks uit :) 

3. Wie mag jouw buik allemaal zien?

Iedereen als ik op het strand of bij het zwembad bent

 

Je buik

4. Welke vorm heeft je buik? (bol, plat, sixpack...)

Niet bol maar ook niet plat beetje gemiddeld maar er zit wel gewoon vet op maar niet echt bol

5. Welke huidskleur heeft je buik? Ik zit vaak in de zon dusja dan istie wel wst bruiner als in de winter maar beetje heel lichtbruin nu 

6. Hoe ziet je navel eruit? (grote, naar binnen of buiten of plat?) naar binnen 

7. Heb je buikhaar en zo ja, waar? Klein beetje maar t stelt niks voor

 

De rest

8. Speel je wel eens met je buik (bijv met aftrekken?)  no way 

9. Zit je wel eens aan iemands anders buik? Zo ja bij wie en hoe is dat?  Nope 

10. Hoe oud ben je? 14

 

Reputatie 2
Badge +2

Toen we voor de corona nog wekelijks met vrienden gingen discozwemmen viel me op dat jongens zich steeds meer lijken te schamen voor hun buik en met een handdoek erom lopen zodra ze maar even uit het water gaan. Ik vind dat gek. Laten we elkaar er iets meer over vertellen in deze vragenlijst. 

 

Schaamte 

1. Schaam jij je voor je buik? Zo ja, waarom?  nee 

2. Loop jij gerust zonder handdoek om bij het zwembad / strand?  Zo nee, waarom niet? ik loop vaak in mijn bloot bovenlijf als het weer het toe laat natuurlijk

3. Wie mag jouw buik allemaal zien? iedereen die het wenst te zien ik schaam me er niet voor

 

Je buik

4. Welke vorm heeft je buik? (bol, plat, sixpack...) Sixpack

5. Welke huidskleur heeft je buik? bruin 

6. Hoe ziet je navel eruit? (grote, naar binnen of buiten of plat?) een gewone navel denk ik

7. Heb je buikhaar en zo ja, waar? nee nog niet en als ik het had zal ik het wel afscheren 

 

De rest

8. Speel je wel eens met je buik (bijv met aftrekken?)  mijn buik heeft al beweging genoeg als ik sport ;)

9. Zit je wel eens aan iemands anders buik? Zo ja bij wie en hoe is dat?  nee en zal dat ook niet doen denk ik

10. Hoe oud ben je? 14

Reputatie 2
Badge +2

Komt omdat we nu, al helemaal door corona steeds afstandelijker van elkaar leven en de samenleving wordt steeds preutser, mijn neefje kwam een tijd terug logeren, wij zijn allebei jongens maar hij deed zijn pyjama aan in de bad kamer met de deur op slot, echt sneu.

 

En als ik naar mijn andere vrienden kijk, "oh ja jij zit toch op voetbal dat is echt gay dat je dan onder de douche de lul van je ploeggenoten ziet"

 

Echt kinderachtig en kortzinnig dat soort gedrag, wij hebben nooit iets sexueels onder de douche gedaan.

 

Jammer, vindt dat iedereen recht heeft op zijn eigen privacy waar daar behoefte aan is, maar niet dat we het moeten overdrijven en ons zo moeten aanstellen. 

Toen we voor de corona nog wekelijks met vrienden gingen discozwemmen viel me op dat jongens zich steeds meer lijken te schamen voor hun buik en met een handdoek erom lopen zodra ze maar even uit het water gaan. Ik vind dat gek. Laten we elkaar er iets meer over vertellen in deze vragenlijst. 

 

Schaamte 

1. Schaam jij je voor je buik? Zo ja, waarom?  Yup vind hem te dik

2. Loop jij gerust zonder handdoek om bij het zwembad / strand?  Zo nee, waarom niet? Ja 

3. Wie mag jouw buik allemaal zien? Vriendn en fam

 

Je buik

4. Welke vorm heeft je buik? (bol, plat, sixpack...) Bol

5. Welke huidskleur heeft je buik? Redelijk wit

6. Hoe ziet je navel eruit? (grote, naar binnen of buiten of plat?) Naar binnen

7. Heb je buikhaar en zo ja, waar?  Nope

 

De rest

8. Speel je wel eens met je buik (bijv met aftrekken?)  Nee ( doen mensen dat dan?)

9. Zit je wel eens aan iemands anders buik? Zo ja bij wie en hoe is dat?  Nee

10. Hoe oud ben je?  14

 

Schaamte 

1. Schaam jij je voor je buik? Zo ja, waarom? Nee ben er juist trots op

2. Loop jij gerust zonder handdoek om bij het zwembad / strand?  Zo nee, waarom niet? jazeker

3. Wie mag jouw buik allemaal zien? iedereen🤷‍♂️

 

Je buik

4. Welke vorm heeft je buik? (bol, plat, sixpack...) sixpack 

5. Welke huidskleur heeft je buik? blank

6. Hoe ziet je navel eruit? (grote, naar binnen of buiten of plat?) gemiddelde grote naar buiten

7. Heb je buikhaar en zo ja, waar? ja, overal een beetje, niet erger dan mn rug

 

De rest

8. Speel je wel eens met je buik (bijv met aftrekken?)  nee

9. Zit je wel eens aan iemands anders buik? Zo ja bij wie en hoe is dat? nee

10. Hoe oud ben je? 15

Toen we voor de corona nog wekelijks met vrienden gingen discozwemmen viel me op dat jongens zich steeds meer lijken te schamen voor hun buik en met een handdoek erom lopen zodra ze maar even uit het water gaan. Ik vind dat gek. Laten we elkaar er iets meer over vertellen in deze vragenlijst. 

 

Schaamte 

1. Schaam jij je voor je buik? Zo ja, waarom? 

Nee, maar hij mag beetje platter

2. Loop jij gerust zonder handdoek om bij het zwembad / strand?  Zo nee, waarom niet?

Alleen als ik het even koud heb maar daarna gaat hij weer weg

3. Wie mag jouw buik allemaal zien?

Iedereen

 

Je buik

4. Welke vorm heeft je buik? (bol, plat, sixpack...) 

Tussen plat en beetje bol maar ik ben nu een beetje aan het trainen

5. Welke huidskleur heeft je buik?

Blank

6. Hoe ziet je navel eruit? (grote, naar binnen of buiten of plat?)

Naar binnen

7. Heb je buikhaar en zo ja, waar? 

Beetje overal maar vind het niet echt mooi haha

 

De rest

8. Speel je wel eens met je buik (bijv met aftrekken?) 

Soms

9. Zit je wel eens aan iemands anders buik? Zo ja bij wie en hoe is dat? 

Niet echt

10. Hoe oud ben je? 

15

 

Badge

Dank voor deze reacties. Dus niet alleen bij het zwembad maar ook hier is het erg verschillend. Wie volgt? 

Badge

Schaamte 

1. Schaam jij je voor je buik? Zo ja, waarom? 

Nee

2. Loop jij gerust zonder handdoek om bij het zwembad / strand?  Zo nee, waarom niet?

Ja

3. Wie mag jouw buik allemaal zien?

Iedereen

 

Je buik

4. Welke vorm heeft je buik? (bol, plat, sixpack...) 

bol

5. Welke huidskleur heeft je buik?

Gewoon normaal

6. Hoe ziet je navel eruit? (grote, naar binnen of buiten of plat?)

naar binnen

7. Heb je buikhaar en zo ja, waar? 

Nie veel

 

De rest

8. Speel je wel eens met je buik (bijv met aftrekken?) 

soms

9. Zit je wel eens aan iemands anders buik? Zo ja bij wie en hoe is dat? 

nee

10. Hoe oud ben je? 

15

Badge +1

ik schaam me helemaal niet waarschijnlijk wouden ze chick’s fixen hahahha

Badge

Toen we voor de corona nog wekelijks met vrienden gingen discozwemmen viel me op dat jongens zich steeds meer lijken te schamen voor hun buik en met een handdoek erom lopen zodra ze maar even uit het water gaan. Ik vind dat gek. Laten we elkaar er iets meer over vertellen in deze vragenlijst. 

 

Schaamte 

1. Schaam jij je voor je buik? Zo ja, waarom? 
nee 

2. Loop jij gerust zonder handdoek om bij het zwembad / strand?  Zo nee, waarom niet?

ja omdat hij niet lelijk is 

3. Wie mag jouw buik allemaal zien?

iedereen die wil

 

Je buik

4. Welke vorm heeft je buik? (bol, plat, sixpack...) 

bijna een sixpack 

5. Welke huidskleur heeft je buik?

blank

6. Hoe ziet je navel eruit? (grote, naar binnen of buiten of plat?)

naar binnen

7. Heb je buikhaar en zo ja, waar? 

Nee 

De rest

8. Speel je wel eens met je buik (bijv met aftrekken?) 

nee 

9. Zit je wel eens aan iemands anders buik? Zo ja bij wie en hoe is dat? 
Nee 

10. Hoe oud ben je? 
14 jaar 

 

Hi

Schaamte 

1. Schaam jij je voor je buik? Zo ja, waarom? Nee 

2. Loop jij gerust zonder handdoek om bij het zwembad / strand?  Zo nee, waarom niet? Ik zou niet bij een zwembad of strand snel komen maar andere plekken vind ik het prima om met blote bovenlijf rond te lopen

3. Wie mag jouw buik allemaal zien? Ik zelf. Klasgenoten en me vriendin

 

Je buik

4. Welke vorm heeft je buik? (bol, plat, sixpack...) Plat.

5. Welke huidskleur heeft je buik? Wit

6. Hoe ziet je navel eruit? (grote, naar binnen of buiten of plat?) Klein. Plat en naar buiten

7. Heb je buikhaar en zo ja, waar? Ja paar kleine haartjes daarbeneden.

 

De rest

8. Speel je wel eens met je buik (bijv met aftrekken?) Nee.

9. Zit je wel eens aan iemands anders buik? Zo ja bij wie en hoe is dat? Aan die van me vriendin wel is.

10. Hoe oud ben je? 15 jaar.

-StoryTeller.

Toen we voor de corona nog wekelijks met vrienden gingen discozwemmen viel me op dat jongens zich steeds meer lijken te schamen voor hun buik en met een handdoek erom lopen zodra ze maar even uit het water gaan. Ik vind dat gek. Laten we elkaar er iets meer over vertellen in deze vragenlijst. 

 

Schaamte 

1. Schaam jij je voor je buik? Zo ja, waarom?  Een beetje, tis toch een beetje onzekerheid. Het is nooit zoals je vriend of die bekende persoon ofzo

2. Loop jij gerust zonder handdoek om bij het zwembad / strand?  Zo nee, waarom niet? Ja, maar ik kom er niet vaak

3. Wie mag jouw buik allemaal zien? Liefst niemand maar ja

 

Je buik

4. Welke vorm heeft je buik? (bol, plat, sixpack...) verschilt per uur, ik heb wel wat buikspieren maar als ik net heb gegeten zijn we wel bol hoor

5. Welke huidskleur heeft je buik? Zuid-Europees blank (dus een beetje geel) 

6. Hoe ziet je navel eruit? (grote, naar binnen of buiten of plat?) donker gat naar binnen

7. Heb je buikhaar en zo ja, waar? Ja, het bekende buiksnorlijntje

 

De rest

8. Speel je wel eens met je buik (bijv met aftrekken?) een beetje 

9. Zit je wel eens aan iemands anders buik? Zo ja bij wie en hoe is dat? Niet coronaproof makker

10. Hoe oud ben je?  18

 

Reputatie 7
Badge +19

Yooo maat

Schaamte 

1. Schaam jij je voor je buik? Zo ja, waarom?     Nou beetje, maar geen idee waarom? Haha

2. Loop jij gerust zonder handdoek om bij het zwembad / strand?  Zo nee, waarom niet?    Nee ik vind het kut maar ik doe het wel gwn.

3. Wie mag jouw buik allemaal zien?     Vrienden/familie

 

Je buik

4. Welke vorm heeft je buik? (bol, plat, sixpack...)   Nou beetje plat met sixpack (niet getraind maar gwn omdat ik dun ben haha) maar soms ook bol, als ik veel gedronken heb😂

5. Welke huidskleur heeft je buik?  Gwn blank/beetje getint

6. Hoe ziet je navel eruit? (grote, naar binnen of buiten of plat?)    Plat

7. Heb je buikhaar en zo ja, waar?     Nee

 

De rest

8. Speel je wel eens met je buik (bijv met aftrekken?)      Nee? Snap deze vraag ni

9. Zit je wel eens aan iemands anders buik? Zo ja bij wie en hoe is dat?     Haha soms gwn vriendinnen😂 (klinkt raar nu)

10. Hoe oud ben je?     13

Toen we voor de corona nog wekelijks met vrienden gingen discozwemmen viel me op dat jongens zich steeds meer lijken te schamen voor hun buik en met een handdoek erom lopen zodra ze maar even uit het water gaan. Ik vind dat gek. Laten we elkaar er iets meer over vertellen in deze vragenlijst. 

 

Schaamte 

1. Schaam jij je voor je buik? Zo ja, waarom?  Ja, want hij is dik

2. Loop jij gerust zonder handdoek om bij het zwembad / strand?  Zo nee, waarom niet? Nee

3. Wie mag jouw buik allemaal zien?  Ik, en de mensen mogen t wel zien maar ik vind m dik

 

Je buik

4. Welke vorm heeft je buik? (bol, plat, sixpack...)   Bol

5. Welke huidskleur heeft je buik? Blank

6. Hoe ziet je navel eruit? (grote, naar binnen of buiten of plat?) normaal, naar binenn

7. Heb je buikhaar en zo ja, waar? Nee, gelukkig niet

 

De rest

8. Speel je wel eens met je buik (bijv met aftrekken?)  nee

9. Zit je wel eens aan iemands anders buik? Zo ja bij wie en hoe is dat?  Nee

10. Hoe oud ben je? 14

 

Reputatie 3
Badge +4

Toen we voor de corona nog wekelijks met vrienden gingen discozwemmen viel me op dat jongens zich steeds meer lijken te schamen voor hun buik en met een handdoek erom lopen zodra ze maar even uit het water gaan. Ik vind dat gek. Laten we elkaar er iets meer over vertellen in deze vragenlijst. 

 

Schaamte 

1. Schaam jij je voor je buik? Zo ja, waarom? Ik schaam me niet, maar ik vind hem net iets te dik.

2. Loop jij gerust zonder handdoek om bij het zwembad / strand?  Zo nee, waarom niet?  Ik loop prima zonder handdoek rond, omdat ik toch niemand ken.

3. Wie mag jouw buik allemaal zien? Eigenlijk iedereen, maar ik sta er niet mee te koop.

 

Je buik

4. Welke vorm heeft je buik? (bol, plat, sixpack...) Bol

5. Welke huidskleur heeft je buik? Niet donker 

6. Hoe ziet je navel eruit? (grote, naar binnen of buiten of plat?) Naar binnen

7. Heb je buikhaar en zo ja, waar? Nee

 

De rest

8. Speel je wel eens met je buik (bijv met aftrekken?) Ik doe dat niet.

9. Zit je wel eens aan iemands anders buik? Zo ja bij wie en hoe is dat? Nee

10. Hoe oud ben je? 13

 

Reputatie 1
Badge +1

Toen we voor de corona nog wekelijks met vrienden gingen discozwemmen viel me op dat jongens zich steeds meer lijken te schamen voor hun buik en met een handdoek erom lopen zodra ze maar even uit het water gaan. Ik vind dat gek. Laten we elkaar er iets meer over vertellen in deze vragenlijst. 

Ben 14, jongen

Schaamte 

1. Schaam jij je voor je buik? Zo ja, waarom?  Nee

2. Loop jij gerust zonder handdoek om bij het zwembad / strand?  Zo nee, waarom niet? Ja

3. Wie mag jouw buik allemaal zien? Iedereen 

 

Je buik

4. Welke vorm heeft je buik? (bol, plat, sixpack...) sixpack

5. Welke huidskleur heeft je buik? Black maar ietsje bruin door de zon

6. Hoe ziet je navel eruit? (grote, naar binnen of buiten of plat?) Naar binnen

7. Heb je buikhaar en zo ja, waar? Ja , buiksnor enz.

 

De rest

8. Speel je wel eens met je buik (bijv met aftrekken?)  Ja beetje

9. Zit je wel eens aan iemands anders buik? Zo ja bij wie en hoe is dat?  Ja me vrienden en me lief 

10. Hoe oud ben je?  14

 

1. Schaam jij je voor je buik? Zo ja, waarom? Nee

2. Loop jij gerust zonder handdoek om bij het zwembad / strand?  Zo nee, waarom niet? Ja

3. Wie mag jouw buik allemaal zien? Iedereen

 

Je buik

4. Welke vorm heeft je buik? (bol, plat, sixpack...) plat 

5. Welke huidskleur heeft je buik? Licht

6. Hoe ziet je navel eruit? (grote, naar binnen of buiten of plat?) normaal, naar binnen

7. Heb je buikhaar en zo ja, waar? Ja een buiksnor, vrij breed en dik

 

De rest

8. Speel je wel eens met je buik (bijv met aftrekken?)  nee

9. Zit je wel eens aan iemands anders buik? Zo ja bij wie en hoe is dat? Nee

10. Hoe oud ben je? 17

Toen we voor de corona nog wekelijks met vrienden gingen discozwemmen viel me op dat jongens zich steeds meer lijken te schamen voor hun buik en met een handdoek erom lopen zodra ze maar even uit het water gaan. Ik vind dat gek. Laten we elkaar er iets meer over vertellen in deze vragenlijst. 

 

Schaamte 

1. Schaam jij je voor je buik? Zo ja, waarom?  Ja

2. Loop jij gerust zonder handdoek om bij het zwembad / strand?  Zo nee, waarom niet? Nee ik vind het niet fijn om zoveel te laten zien

3. Wie mag jouw buik allemaal zien? Bijna niemand

 

Je buik

4. Welke vorm heeft je buik? (bol, plat, sixpack...) soort van sixpack 

5. Welke huidskleur heeft je buik? Licht

6. Hoe ziet je navel eruit? (grote, naar binnen of buiten of plat?) Tussen binnen en plat in

7. Heb je buikhaar en zo ja, waar?  Ja maar scheer het

 

De rest

8. Speel je wel eens met je buik (bijv met aftrekken?)  Nee

9. Zit je wel eens aan iemands anders buik? Zo ja bij wie en hoe is dat?  Nee

10. Hoe oud ben je?  16

 

Reageer