Vraag

bruine afscheiding 1e x ongesteld??

  • 15 February 2024
  • 3 reacties
  • 32 Bekeken

Badge

Hoii, ik heb een vraagje, ik had een paar weken geleden 4 dagen bruine afscheiding. Ik had geen last van puistjes, krampen etc. Nu is het ongeveer een maand geleden maar er is nog steeds niks. Dus weet iemand hoe land het nog ongeveer kan duren tot dat ik ECHT ongesteld ben? 


3 reacties

Reputatie 6
Badge +4

heyy

het kan wel een tijdje duren voordat je echt ongesteld word met veel bloed, toen dit bij mij gebeurde zag ik het dus ook niet aankomen en lekte ik echt mega door super kut natuurlijk maar ja het kan nog 3 maanden duren of langer of misschien nog maar een week het kan ook zijn dat je nu gwn een tijdje eerst die bruine afschijding hebt…

heel veel suc6, het komt wel goed ik hoop dat ik je niet heb laten schrikken met mijn vreselijke doorlek ding…

liefssss F

Reputatie 6
Badge +3

Hey, 

 

aan het begin van de cyclus zal je ongesteldheid heel onvoorspelbaar zijn; dus ook waarom je nu nog niet weer ongesteld bent maar dus later ongesteld word. 
 

de eerste x is meestal niet veel bloed (tenminste niet bij mij en zover ik heb gelezen niet bij veel anderen.) en dus zal die afscheiding dus idd je eerste ongesteldheid zijn geweest.

 

laat je me weten of je ongesteld bent geworden? 
 

mvg

Hey 

Dit is wel normaal hoor ik heb dit ook en overlaatst kregen we medisch onderzoek op school. Die dokter van het medisch onderzoek vertelde me dat het tot 2 jaar kan duren voor ze echt regelmatig zijn ( kan ook vroeger) en ze zei als het langer dan 2 jaar duurde na je eerste keer dat je best eens naar de dokter gaat ofzo maar komt in orde hoor. Compleet normaal dit.

groetjes

Reageer