Vraag

bruin spuk naar niet ongesteld?

  • 27 December 2021
  • 5 reacties
  • 101 Bekeken

Badge

Hallo ik ben 14 en ik heb nu sinds 2 dagen bruin spul in mijn onderbroek. Vandaag was het weer doorzichtig maar ik ben niet ongesteld. (Dit zou mijn eerste x zijn). Een vriendin van mij heeft er ook een probleem mee want zij heeft alle symptomen van de eerste x ongesteld maar word het niet? 

Kan iemand ons helpen??

Alvast bedankt!!


5 reacties

Reputatie 1
Badge

Hey! 

Hallo ik ben 14 en ik heb nu sinds 2 dagen bruin spul in mijn onderbroek. Vandaag was het weer doorzichtig maar ik ben niet ongesteld. (Dit zou mijn eerste x zijn).

Misschien is dat wel gwn je ongesteldheid. Anders heb ik ook geen idee wat het zou kunnen zijn.

Een vriendin van mij heeft er ook een probleem mee want zij heeft alle symptomen van de eerste x ongesteld maar word het niet? 

Dat kan, waarschijnlijk komt het er binnenkort gewoon aan. Zoiets had ik ook.

Badge

Dankjewel! Maar weet je toevallig wrm het dan nu niet meer is? (Dat bruine spul)

 

Alsnog bedankt! :)

dat bruine is gewoon oud bloed, heel normaal voor ongesteldheid; eerste of niet. je “echte” ongesteldheid komt er waarschijnlijk dus binnenkort aan. hou wat maandverband/tampons of wat dan ook bij je voor wanneer het echt komt :)

Badge

dat bruine is gewoon oud bloed, heel normaal voor ongesteldheid; eerste of niet. je “echte” ongesteldheid komt er waarschijnlijk dus binnenkort aan. hou wat maandverband/tampons of wat dan ook bij je voor wanneer het echt komt :)

 

Dankjewel! :)

Reputatie 2
Badge +1

-onnodige quotes verwijderd-

Als je ongesteld bent is het niet altijd rood of bloedkleur, meestal is het bruin/donkerrood... dus pak een maandverband (is het handigste) en kijk om het uur of er iets roods in zit, klinkt heel raar maar als je hebt geplast en dam afveegt dan lijkt het wel op bloed meestal

 

Xx

Reageer