Skip to main content

hi, ik slik bromazepan, omdat ik kan niet fatsoenlijk naar buiten om met mensen om te gaan, maar ik heb geen recept ervoor. ik pik gw van mijn moeder. is het oke, kan er iets met mij gebeuren?

(ik zeg alvast dat ik wil niet gel*l hebben zo van: 'oh doe het niet’ of 'zoek hulp ofzo’ gw niet doen)

Het is niet voor niks een medicijn dat op alleen op recept verkregen kan worden. Ik heb even heel snel op internet gesnuffeld. In het geval van kinderen is extra voorzichtigheid geboden. Dit zal ongetwijfeld goede redenen hebben. Dus het antwoord op jouw vraag is waarschijnlijk ja, het zou zeker negatieve gevolgen kunnen hebben. Het is dus niet verstandig om dit middel te gebruiken zonder betrokkenheid van een arts.

Je zegt dat je eigenlijk niet wilt horen dat je het beter niet zou kunnen doen of dat je hulp moet zoeken. Deze antwoorden had je dus ook al wel verwacht, dus waarschijnlijk weet je zelf ook heel goed dat dit niet verstandig is. Je weet het antwoord al, maar je wilt het eigenlijk niet horen.

Als ik jou was, zou ik ermee stoppen. Of je dat doet, moet je natuurlijk zelf weten. Wel kan ik je verzekeren dat wanneer je zelf naar de huisarts en/of psychiater stapt, je een betere, passende oplossing krijgt, wellicht in de vorm van (andere) medicatie of misschien wel bromazepam maar een andere dosis. 

Hoi misschien kun je bij de apotheek of etos of kruidvat ofzo  iets homeopatisch vragen dat ongeveer hetzelfde doet.  Ik ken een jongen die koopt gewoon legaal en bij de  etos sint janskruid en heeft daar veel aan, helpt hem goed. En nogmaals dat is helemaal legaal en gewoon te krijgen. En het werkt !

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reageer