Vraag

Broertje draagt mijn bh en slipje in bed

  • 16 March 2021
  • 7 reacties
  • 1116 Bekeken

Badge

Heb laatst mijn broertje betrapt met het dragen van mijn slip, bh, jurk, panty en een onder rok. Hij had de bh op gevuld met toilet papier ook had hij zich zelf geschminkt. Hij had m'n nieuwe dure jurk aangedaan met bijhorende roze panty's en lage lak hakjes. En om zijn piemeltje te verstoppen heeft hij ook nog een van mijn drynite bedplas pamper aangedaan. Ik heb hem ook al eens zo in mijn slaapkleedje gezien.

 

Zou ik dit tegen mijn ouders zeggen of niet? en hoe ?


7 reacties

-Onnodige quote verwijderd-
 

Het ligt er misschien aan met welk doel je dit tegen je ouders wilt vertellen. Wat wil je ermee bereiken? Wat gaat er veranderen?

Hoe: je kunt vragen of je ze kan spreken of als je al met z'n tweeën/drieën bent hierover beginnen. Bijvoorbeeld weten jullie mijn nieuwe dure jurk? Ik zag laatst dat mijn broertje die aanhad. Ik vond dat niet prettig. Afhankelijk van wat jij wil kan je meer of minder details vertellen.

Groetjes,
Simply Me

 

Je zou ook kunnen proberen of je eerst met je broertje kan praten hierover. Misschien kan je hem zeggen dat je het niet fijn vind als hij je nieuwe jurk aan heeft maar hem in plaats daarvan een oude geven. Ook kan je dan met hem overleggen of hij het wel vaker wil doen en of hij het misschien aan je ouders wil vertellen. Misschien is je broertje trans en uit hij dat op deze manier, ik weet het niet. Maar praten kan geen kwaad denk, misschien kan je hem daarna begrijpen.

J8j8

Je kunt het er met hem over hebben en vond je het echt vervelend wat hij deed, zo ja dan zou ik er goed over praten. Zo nee ja dan kan je ook wel praten maar dan heb je in ieder geval een ander doel

@Kinderteletoon

Waarom verwijderen jullie steeds een stukje quote en zetten dan  -Onnodige quote verwijderd neer?

Ik had niet heel het topic gequoteerd, (in mijn reactie hierover), alleen één zin waarop ik een reactie gaf. Dat maakt het duidelijker waar het om gaat en omdat het maar één zin is, is het ook nog overzichtelijk? Waarom halen jullie het dan toch steeds weg?

Groetjes,
Simply Me

Waarom verwijderen jullie steeds een stukje quote en zetten dan  -Onnodige quote verwijderd neer?

Openstaande vraag.. Met de uitleg in mijn reactie hierboven beschreven.

Groetjes, Simply Me

Badge +1

Hoi @Simply Me

Sorry voor de late reactie. Het klopt dat we onnodige en lange quotes verwijderen. Mocht je inderdaad een zin hebben ge quote had deze best mogen blijven staan. Sorry voor het ongemak.

Groetjes,

Menno 

Kindertelefoon 

 

 

Badge

Ik heb juist mijn broertje weer betrapt op zijn kamer maar nu alleen in een drynite en zijn kamer stonk naar de poep. Gelukkig voor hem zijn mijn ouders niet thuis. Maar dit is echt niet leuk meer. En door die ***corona heb niet eens tijd alleen met mijn ouders om daar over te praten. Ik denk dat ik misschien hem een oud kleedje en slaappon kan geven en zeg dat hij van mijn spullen moet afblijven.

Reageer