gister avond ging mijn broertje (11) voor het eerst naar basketbal training hij had er super veel zin in het was ook allemaal super leuk! tot ze moesten douchen iedereen uit zijn team vond dat hij een te grootte pik had (zijn pik is slap 8 cm stijf 13 cm) dus ze gingen hem allemaal aftrekken… mijn broertje deed alsof er niks aan de hand was tot hij het tegen mij vertelde op mijn kamer… hij durfde het niet tegen onze ouders te vertellen die wisten niet een s dat zijn pik zo groot was… dus hij zei tegen mijn ouders dat hij basketbal niet leuk vond… is het normaal dat kinderen van 11 elkaar aftrekken???
Eerlijk gezegd denk ik van niet maar ze doen natuurlijk wat ze zelf willen (en wat legaal is) maar ik denk niet dat veel jongens van 11 dit doen. Als ik jou was zou ik je broertje niet laten afschrikken om basketbal te spelen als hij het leuk vind, misschien kan hij gewoon zeggen dat ze dat niet meer mogen doen bij hem. Of misschien kan jij dat eens duidelijk maken aan zn teamgenoten
Ik en mijnn vrienden zijn 12 en we hebben afgetrokken en 2 van hen hebben daarna mij afgetrokken . We deden het toen we net 12 werden.
ja, zelf vond hij het echt lekker(het was zijn eerste keer om afgetrokken te woorden) maar ik vond het een beetje raar om afgetrokken te woorden door kinderen die je pas 1 uur kent…
Ik en mijnn vrienden zijn 12 en we hebben afgetrokken en 2 van hen hebben daarna mij afgetrokken . We deden het toen we net 12 werden.
Lekker om aftetrekken hé!! Ik doe het ookal een tijdje en wij doen het nu 1 keer per maand ofzo echt heerlijk!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.