broekplas verhalen

  • 1 February 2021
  • 90 reacties
  • 7147 Bekeken


Toon eerste bericht

90 reacties

doe je het trouwens nu meer met de corona tijd

nee, meestal 1x per dag anders moet ik zou vaak douchen

 

doe je het trouwens nu meer met de corona tijd

vind je, omdat je het ook met enkel sokken doet ook lekker om gewoon natte sokken te hebben?

Niet per se ik doe ze meetsal meteen uit als ik klaar ben

vind je, omdat je het ook met enkel sokken doet ook lekker om gewoon natte sokken te hebben?

en terug komen op het openbaar doen, zou je het wel eens willen doen? ook al durf je het niet

Hmm idk lijkt me niet echt geweldig, ik heb wel al een paar keer wild geplast maar dan normaal zeg maar niet in mijn broek

en terug komen op het openbaar doen, zou je het wel eens willen doen? ook al durf je het niet

wat vind je de lekkerste houding


idk allemaal zo'n beetje hetzelfde, beetje afwisseling is chill

wat vind je de lekkerste houding

en wat voor houdingen noem je aan als je het doet, En wat vind je van expres broekpoepen?


verschilt, soms zittend soms staand soms in een squat. Broekpoepen vind ik niks dat zou ik NEVER doen

en wat voor houdingen noem je aan als je het doet, En wat vind je van expres broekpoepen?

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-


haha dat zou ik nooit durven lol ik ben daar veels te pussy voor

wil je trouwens eens public broekplassen?

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-


Nee ik wil liever geen foto's van mij voeten op het internet hebben lol

zelf niet van de somken die je nu aanheb?😕

van de sokken bedoel ik

fote?


Nee sorry :)

fote?

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-


Maat 42, strak

En wat voot sokken heb je dan, welke maat . zitten ze lekker strak of wat losjes?

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-


Soms schijnen ze dan door ja

en als je witte enkel sokken aanheb vind je ze dan okm lekker doorschijnen?

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Meestal niet. krijg je vaak rotzooi van omdat je alles onderdrupt. soms doe ik het wel, maar niet vaak.

en blijf je er soms nog in lopen?

ja eigenlijk alles van A tot Z hoe je het doet hoe je het voorbereid of je het stieken wel eens buiten doet. Dat soort dingen


oke, ik zal me best doen om het uit te leggen random gast op het internet die ik niet ken! :)

Ik ga het verdelen in stappen want dat is denk ik het makkelijkste.

  1. Ik moet nodig plassen en ben alleen thuis of mijn ouders zijn beneden een film aant kijken ofzo
  2. Ik heb zin om in broek/onderbroek te plassen dus ik loop naar de badkamer en pak een handdoek
  3. Ik vouw de handdoek een paar keer dubbel en ga naar de plek waar ik wil gaan plassen bijv. slaapkamervloer, badkamervloer, bed of stoel etc.
  4. Ik probeer het nog even op te houden want dat vind ik wel lekker
  5. Ik kan het niet meer houden en laat mijn plas lopen…
  6. Genieten!
  7. eventueel mastruberen als ik heel geil ben geworden anders door stap 8
  8. Ik neem een douche en gooi mijn nate kleren en handdoek in de wasmachine en was ze
  9. klaar!

Als je nog meer vragen hebt Janmetdepet dan laat het maar weten :)

ja eigenlijk alles van A tot Z hoe je het doet hoe je het voorbereid of je het stieken wel eens buiten doet. Dat soort dingen

Reageer