Vraag

broeken

  • 17 August 2020
  • 6 reacties
  • 187 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, k vind skinny broeken een beetje saai worden want k draag ze eig al zo lang ik me kan herrinneren. Weet iemand andere soort broeken die leuk zijn voor een meisje?


6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Yo

tegenwoordig zie ik veel meiden Met boyfriend jeans en flared broeken?

maarjaaa je moet het leuk vinden

Hey, ik heb zelf paperbagbroeken en utility broeken, misschien vind je dat leuk? Ik vind paperbagbroeken zelf best leuk. 

Liefs

Reputatie 3
Badge +4

Kijk eens naar een jumpsuit zijn ook cool

Reputatie 6
Badge +7

Hoi,

je nier perse broeken te dragen, je kan ook rokken of leggings aantrekken, ikzelf trek met warm weer altijd een korte broek aan en met koud(er) weer een legging en een korte broek.

Je hebt ook wijde pijpen broeken, broeken met een hoge taille, stoffen broeken, driekwart broeken, wijde broeken, wijde driekwartsbroeken, enz.

Je kan ook een keertje op internet of in de winkel wat rondkijken. Dan kom je vanzelf wel broeken tegen die jij echt leuk vind.

Groetjes Paardebloem

Reputatie 2
Badge +1

Hooi

 

Ik had dus hetzelfde probleem maar daar ik heb dus een nieuwe soort broek gevonden:

Slim mom fit jeans

 

Je zou ze even kunnen opzoeken voor een beter beeld maar ze zitten erg lekker en zijn ook stijlvol maar toch iets anders dan een skinny jeans! 

Reputatie 1
Badge

je hoeft niet een broek te dragen, je kan bv ook jongens onderbroeken dragen die lang zijn! dat is tegenwoordig echtttt fashionable!

Reageer