Vraag

`broek te klein en geen nieuwe

  • 4 August 2022
  • 7 reacties
  • 187 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

hey, mijn broek is dus te klein, maar ik krijg van mijn stiefmoeder geen nieuwe. de broek is echt te klein en (ik ben een jongen) je ziet mn piemel echt veel te goed zitten. hij zit helemaal geplet en dat doet hartstikke veel pijn. en als ik dit aangeef bij mn stiefma, dan zegt ze elke keer:'je zeurde weer langer, dat betekent +2 weken geen nieuwe broek’ ik vind dit echt niet normaal iemand tips?


7 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Nak haar geld zeg dat je met vrienden gaat afspreken en koop een nieuwe pech als ze erachter komt ze mag stikkenΒ 

Reputatie 4
Badge +2

Heehee,

Heb je nog een andere ouder / verzorger die je kan helpen? Misschien willen zij het geld wel overmaken naar je account?Β 
Of je zou idd kunnen zeggen dat je iets gaat doen met anderen en dat geld gebruiken voor een nieuwe broek.Β 
Als dit echt niet kan heb je misschien nog vrienden waar je het geld van kan lenen?Β 
Β 

Ik weet niet of je iets aan dit hebt, maar veel succes in elk geval!

Β 

-Yodema

Ik wil jullie even waarschuwen. Heb ook al naar het forum mensen gestuurdΒ 

Er staat in haar naam kaasjegirl, girl= meisje en op haar account staat dat ze een meisje is. En in een topic van themusicdude een vragenlijst van ongeveer 176 vragen staat dat ze een meisje is. Die is 10 dagen geleden gemaakt.Β En nu zegt ze opeens dat ze een jongen is in dit topic. Dit is nep volgens mij. Wat vinden jullie van het forum? Graag hoor ik het.

Reputatie 4
Badge +2

@Hey iedereenΒ dankje dat je het even zegt. Het was mij idd nog niet opgevallen.Β 

Reputatie 5
Badge +3

ik ben een transmeisje, dus ik voel me een meisje en daarom geef ik dat zo aan maar ik ben nog te jong voor de operatie, dus k heb nog n piemel

Reputatie 4
Badge +2

HeeheeΒ @kaasjegirl,

Dit kan je ook aangeven op je account. Dan staat daar dat je trans meisje bent, zo is dit voor iedereen duidelijk

Reputatie 5
Badge +3

okee dankjewel ik a het gelijk aanpassen

Reageer