broek geplast

  • 11 May 2020
  • 1 reactie
  • 310 Bekeken

Hey ik heb ene probleempje ik heb vandaag in mijn broek geplast ik was in de stad en moes in een keer heel nodig plassen dus ik onderweg naar een wc (ongeveer 15 minuutjes lopen) maar na de helft bleef mijn blaas vullen en na 10 minuten gelopen te hebben zag ik aan het einde van de straat de wc’s dus ik dacht yess maar toen ik op de helft was voelde ik in een keer nog meer plas in mijn blaas komen! En ik stond toen echt op knappen en liep gekruist en mijn benen tegen elkaar aan en mijn hand in mijn kruis en ja toen was het zover ik plaste in mijn broek en ik schaamde me echt dood! Ik heb hier 2,5 week geleden ook last van gehad toen had ik veel gedronken voor het slapen en toen werdt ik op het laatste moment wakker en de wc was bezet dus toen plaste ik ook in mijn grijze pyjama broek van vingino iemand die met deze ervaringen ook heeft meegemaakt of iemand die je kent?

 

doeiii🙏


1 reactie

Hoi

 

Wat vervelend dat dit je overkomen is. Ik kan me voorstellen dat je je hiervoor schaamde. Dit kan echter iedereen weleens overkomen, en ik vermoed dat het in jouw ogen veel harder opviel dan in de ogen van voorbijgangers. Vermoedelijk heeft nauwelijks iemand wat gemerkt. 

 

Denk je er in de toekomst aan om wat regelmatiger naar de wc te gaan? Dan gebeuren dit soort incidenten minder snel. Ook zou je kunnen proberen om voor het slapengaan minder te drinken, en wat meer overdag. Drinken doe je dan ook best over heel de dag heen; liever niet één grote fles in één keer bijvoorbeeld. 

 

Als dit vaker blijft gebeuren, zou het verstandig zijn hiermee naar de huisarts te gaan. Wie weet is er wat aan de hand met je blaas, en ben je geholpen met een middeltje of bepaalde behandeling. Als dit slechts iets eenmaligs blijft, zou ik me niet al te veel zorgen maken. 

 

Gr. Kenshin

Reageer