Vraag

Broek geplast

  • 29 April 2020
  • 4 reacties
  • 267 Bekeken

Hey ik loop al een paar dagen ergens mee rondt ik heb namelijk voor het eerst weer in mijn broek geplast en ook nog in mijn grijze pyjama broek ik werd wakker ik had heel erg veel gedronken en de volgende dag moest ik zo nodig naar de wc ik rende de trap af met mijn hand in men kruis en mijn broer zat op de wc en jaja je raad het al in heb alles laten lopen en vindt het eigenlijk best geil iemans hier ook ervaringen mee? 


4 reacties

Badge

nee geen ervaring ik zou t niet doen want dalijk valt je pipi er af

Hallo Tisjeboy :)

Ik denk dat het verstandig is dan om niet meer zoveel te drinken voordat je gaat slapen. Oh ja, wat pauperpoenie zegt klopt niet want je penis valt er niet vanaf als je in je broek plast..

-TheMightySlayer <3

Hoi

 

Wat vervelend dat dit je overkomen is. Echter kan dit een keertje gebeuren. Wie weet bevond je je in zo’n diepe slaap dat je pas op het laatste moment wakker werd, en als je dan nog de pech hebt dat de wc bezet is, kom je in dit soort situaties terecht. 

 

Als dit slechts een eenmalig iets is zou ik me er niet al te veel zorgen over maken. Moest dit echter vaker gebeuren, zou het nuttig kunnen zijn om langs te gaan bij de huisarts. Zoals TheMightySlayer zei, zou je ook kunnen proberen minder te drinken voor het slapengaan, en zo nodig meer overdag. 

 

Dat je het geil vindt, ja, da’s persoonlijk. In ieder geval fijn dat je het geil vond, dan vond je het misschien minder vervelend?

 

Gr. Kenshin

Dat lijkt me wel vervelend. Minder drinken voor het slapen gaan of miss net voor je gaat slapen nog ff plassen. Als je het echt nuet meer kan houden kan je miss ergens in de nacht een wekker zetten om te gaan plassen. 

In mn broek plassen lijkt mij opzich wel geil maar doe het dan wel op een plek dat niemand het ziet.

Oja je kan ook nog kijken naar een luier dragen in de nacht dan kan je het laten loprn als je in bed ligt.. over luiers zijn heel veel topics te vinden hier

Reageer