Vraag

Bril of lenzen?

  • 1 June 2020
  • 3 reacties
  • 68 Bekeken

Badge

hoi,

ik heb al heel lang een bril maar nu is mijn bril is kapot gegaan dus moet ik een nieuwe, maar ik kan ook kiezen voor lenzen.  Maar moet ik nou een bril of lenzen kiezen?


3 reacties

Hey,

Ik heb zelf lenzen dus ik kan je er wel iets in adviseren. Ik voelde me erg ongemakkelijk en niet fijn bij het dragen van een bril, daarom heb ik gekozen voor lenzen. Ik weet niet hoe dit bij jou zit. Als je het niet ongemakkelijk vindt ofzo om een bril te dragen dan zou ik voor een bril kiezen. Lenzen kosten erg veel geld, en het is kwa planning en hygiëne ook een gedoe. En je bent er in het begin veel tijd aan kwijt om te oefenen hoe je ze in en uit moet doen. 

Hopelijk heb je hier iets aan. 

Groeten,

TheColorGreen

hey @Dutchboy ik  heb zelf een bril en lenzen. Ik snap wat je bedoeld. 

Je moet zelf kiezen wat je wilt.

Er zijn verschillende soorten lenzen harde lenzen en zachte lenzen. En de een is op sterkte dan ander weer niet de ander is voor dag en de ander voor jaren. Ik heb zelf harde lenzen . Maar draag nu weer een bril, omdat ik harde lenzen persoonlijk niet echt fijn vind draag ik nu weer voornamelijk een bril.

Het licht er ook aan wat je fijn vind. Harde moet je eigenlijk elke dag dragen en wanneer je dat niet doet de volgende dag niet echt fijn vind zitten. Zachte lenzen heb je in verschillende soorten. Dag lenzen , avond lenzen,  week lenzen.  

 

Ik hoop dat ik je er mee heb geholpen. 

Groetjes gebruiker c 

 

hoi,

ik heb al heel lang een bril maar nu is mijn bril is kapot gegaan dus moet ik een nieuwe, maar ik kan ook kiezen voor lenzen.  Maar moet ik nou een bril of lenzen kiezen?


Hey kies gewoon waar je je het beste bij voelt, maar mocht die keuze lenzen zijn: Ik ken iemand die niet super hygienisch met zijn lenzen om ging (niet elke nacht uit doen niet regelmatig schoonmaken) en hij heeft toen een oog ontsteking gekregen daardoor. Hij heeft nu volgens mij aan zijn ene oog nog maar 75% zicht. Dus ik wil jou (en alle lenzen gebruikers) hierbij waarschuwen dat je er echt goed mee uit moet kijken aangezien je nog je hele leven met je ogen moet doen!!!

Reageer