Vraag

Boxershorts voor vrouwenlichaam

  • 19 April 2022
  • 4 reacties
  • 116 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Haii, ik voel me geen meisje maar ben wel zo heboren. Ik draag nu vaak slips maar wil liever boxershorts / trunks maar ik kan die niet vinden voor mensen zoals ik die geen bobbel hebben daar beneden. Ik ben bang dat als ik een boxer voor mannen koop het daar dan los zit en dat dat er raar uitziet. Heeft iemand daar ervaring mee? Of weet iemand waar je langere onderbroeken kunt kopen in Nederland? Ik vind de onderbroeken van TomboyX (het model 4.5) echt perfect, maar m’n ouders vinden die te duur en dan moet het ook nog verzonden worden… je hebt ook van die hipsters ofzo maar die vind ik niet prettig zitten, ik wil echt dat de pijpen net wat langer zijn.

p.s. ik voel me geen meisje, maar ook niet echt een jongen maar voel me er fijner bij om me masculine te kleden.


4 reacties

Reputatie 1
Badge

Hi, 

Ik vind dat iedereen gewoon boxers kan dragen en als jij dat fijn vind moet je dat gewoon doen. Ik draag ook gewoon boxers dat vind ik namelijk het fijnst. En als jij dat ook vind doe het gewoon.  

Reputatie 1
Badge

Bedankt!

Reputatie 4
Badge +3

Heyy, ik heb hetzelfde (voel me geen meisje maar ook niet echt een jongen( heb ook dat ik me bij een jongen wel prettiger voel))

 

ik draag gwn lange onderbroeken voor meisjes. Die zijn hetzelfde als boxershorts maar dan zonder bobbel. Die zijn te koop bij Hema. Daar zijn ze tussen de 4 en 7 euro. 

Ik hoop dat dit helpt

succes! <3

Reputatie 1
Badge

Thanks @Robi12 ! Ik ga ernaar kijken! :)

Reageer