Vraag

Borsten. Snel antwoorden!

  • 28 January 2021
  • 4 reacties
  • 273 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hai,

Wat doen jullie allemaal met je borsten?

bijv. strelen, zachtjes in knijpen..

weten jullie nog iets???? Iets wat heel leuk is om te doen??

Graag antwoorden!! Bedankt!!

Liefs Emma000


4 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hai,

Wat doen jullie allemaal met je borsten?

bijv. strelen, zachtjes in knijpen..

weten jullie nog iets???? Iets wat heel leuk is om te doen??

Graag antwoorden!! Bedankt!!

Liefs Emma000

of vinden jullie dit raar? (dat ik dit vraag?) Als dat zo is sorry daarvoor dan!!

Reputatie 4
Badge +3

-Onnodige quote verwijderd-

nee hoor is gewoon een vraag, soms weet gewoon niemand een goed antwoord en dan antwoord er gewoon eventjes niemand. Ik had dit net ook al gezien maar ik weet dus zelf niet zo veel dingen om te doen met je borsten daarom antwoordde ik ook niet, sorry. 

groetjes sillie78:heart:

Badge +1

Hey Emma000,

Dit is een hele normale vraag! Je bent gewoon nieuwschierig zoals andere jongeren. Weet dat je op het internet bijna alles kan vinden en dat het ook heel normaal is om het op te zoeken als je nieuwschierig bent. Zoek anders maar een keertje wat informatie op het internet of praat er mee tegen jouw vrienden.

Ik begrijp dat je het waarschijnlijk een beetje moeilijk vind om zo iets te vragen, maar breng het onderwerp gewoon is een keertje op en kijk hoe ze reageren en als ze je niet behandelen met respect na dat je zo iets hebt gevraagd, zijn het waarschijnlijk niet je echte vrienden.

Maar als je het niet wil vragen of opzoeken, moet je het ook echt niet doen! Doe wat jij comfortabel vind!

Groeten,

Marmar

Reputatie 2
Badge +1

-Onnodige quote verwijderd-

Oke, Beedankt! Ik heb niet echt vrienden maar ja dan zoek ik wel een andere oplossing..

Bedankt voor het antwoorden! jij ook he silli78!!

Reageer