Vraag

Borsten raken maar niet leeg

  • 8 December 2018
  • 9 reacties
  • 556 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,
zoals jullie weten heb ik melk in mijn borsten, alleen nu raken mijn borsten maar niet leeg.

Ik heb al vanalles geprobeerd: kolfapparaat op hoogste stand, sneller in me borsten knijpen, harder en langer aan me borsten zuigen, maar het helpt allemaal niet.

Wie wil me helpen???

Xx Britt

9 reacties

Huisarts ga nou maar je bent ongezond bezig je makat de productie erger...
Wie wil mij nog meer helpen??
hey,

britt, laat ik heel eerlijk zijn(en wil niet gemeen zijn)
maar dit is volgens mij je 3de topic over dit probleem, in elk topic hebben meerdere mensen al gezegd:"ga naar je huisarts".
elke keer lijkt het alsof je dat compleet negeert... aangezien je daarna gwn meteen vraagt:"iemand anders?" of "wie wil mij nog meer helpen".
tuurlijk snap ik dat je meerdere mogelijkheden wilt hebben, maar dit is toch echt de beste oplossing, wij zijn allemaal kinderen, geen doktoren, wij weten niet hoezo er melk inzit als je niet zwanger bent...

ik hoop dat je me een beetje begrijpt en snapt dat ik dit niet boos bedoel of dergelijke maar op dit moment lijkt het me toch echt de beste oplossing
ik vraag het ook niet aan mensen die allen (deel verwijderd kindertelefoon), maar juist aan mensen die me willen helpen
Dus wie weet er nog wat??
Tussen zeiken de oplossing die het beste is herhalen zit een verschil...

Dan zal ik je proberen te helpen:
Als je doorgaat met het leegmaken zoals je nu doet, maak je het alleen maar erger omdat je lichaam meer produceert. Mijn advies stop ermee! En ga naar een huisarts...
@Britt02 ik heb dus even gegoogled (waaronder, zwangerschaps pagina's, ziekenhuis forums en dokter sites) met jou vraag over melk in je borsten maar niet zwanger zijn.
elke site gaf het volgende aan:
Ga naar de Huisarts.

ik weet dat je hier niet naar wil luisteren en wens je dan veel succes met het zoeken naar een antwoord wat wij eigenlijk niet kunnen geven
Reputatie 3
Badge +8
Het schijnt dat ze toch zwanger is geweest Ronald. Inmiddels heeft ze het kindje echter weg laten halen. Zie: https://forum.kindertelefoon.nl/lichaam-en-gezondheid-37/borsten-vriendin-36999#post289962. Neemt overigens niet weg dat je volkomen gelijk hebt.
@Cujiua ahh, ja niet gelezen omdat er meerdere topics waren...
daarnaast lees ik nu dat een vriendin dat ook heeft, lijkt mij dat die dan of zwanger is of ook beter even naar de huisarts kan?

Reageer