Vraag

Borsten vriendin

  • 22 November 2018
  • 14 reacties
  • 2236 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

mijn vriendin en ik hebben allebei grote borsten.

We doen samen vaak meidedingen.
Maar dus ook met elkaars borsten spelen.
Zoals in elkaars borsten knijpen en er aan zuigen.

Ik weet alleen niet of dat heel raar is.

tekst aangepast door de Kindertelefoon, regel 3

Alleen dat kan bij haar nog niet. Maar ze wil het heel graag.

Wie wil ons helpen????


Xx Britt

14 reacties

Ehhm melk? Maar dan moet je toch ook een baby hebben. Of denk ik als jongen fout.
Ja die heb ik ook

Nou in ieder geval ik heb een abortus laten plegen
Wow, dat is heftig. Sorry voor mijn post.
Ik kan me beter alleen met jongens dingen bemoeien.
Hoi

Jongeren experimenteren wel vaker met elkaar. Als jullie dit allebei fijn vinden en respectvol met elkaar omgaan, is dat helemaal ok.

Een stukje van je topic is aangepast door de KinderTelefoon, waardoor ik een deel van je vraag niet begrijp. Zou je, eventueel na het doorlezen van de forumregels, zodat je die niet per ongeluk overtreedt, dat deel van je vraag nog eens willen uitleggen?

@Malden, jij hoeft je helemaal niet alleen met jongens dingen te bemoeien. Je stelde een vraag over iets wat niet duidelijk was voor jou, en daar is niets mis mee. Jouw vriendelijke reacties worden zeker geapprecieerd :)

Groetjes
Kenshin
@Kenshin bedankt voor je lieve woorden! Ik typ soms sneller dan ik denk. Dan kies ik mijn woorden soms fout. (Tip: mijn vraag gaat over dat aangepaste stuk. )
Het stuk dat is aan gepast:
mijn vriendin wil ook melk uit haar borsten willen halen.
Reputatie 3
Badge +8
Je kunt bij jezelf nagaan waarom jij wel 'melk uit je borsten kon halen'. Daarmee heb je namelijk het antwoord op je vraag.
Ik denk echter dat je de aangewezen persoon bent om je vriendin duidelijk te maken dat ze dat helemaal niet moet willen. Tenminste gezien alle topics die je gemaakt hebt over alle problemen die erdoor ontstonden. En ik ga er even gemakshalve vanuit dat je vriendin niet op een zwangerschap zit te wachten. Je kunt haar dus misschien beter duidelijk maken dat het helemaal niet zo fijn is.
Dat doe ik ook, maar ze wil het echt heel graag
Wie wil ons nog meer helpen??
Je, bent wss zwanger maar je beste vriendin niet. Als je vriendin niet zwanger wil worden gaat het ook niet om melk uit haar borsten te halen. Jij hebt een abortus laten plegen, ik heb wel eens verhalen gehoort waarbij dat heel aangrijpend is geweest, ben jij daar verder helemaal oke over? Als julie allebei gewoon met elkaar normaal omgaan, is het gewoon oké.
Ik denk dat je vriendin zich erbij moet neerleggen dat het niet echt gaat lukken. De opties die ze heeft om dit voor elkaar te krijgen, zijn geen aanrader, dus ik ga ze ook zeker niet aanraden.

Wat jullie verder met elkaar doen, is echt prima. Ik denk dat het best normaal is om die dingen te ontdekken op jullie leeftijd. Houd het alleen wel reëel...

Gr. Pin

Reageer