Skip to main content

borsten niet groeien

• April 24, 2025
  • 6 reacties
  • 233 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoi ik ben nu een weekje 14 en ben mager en groot. Ik heb al schaamhaar en okselhaar begint al een heel klein beetje, witverlies ook al 2 jaar. Maar ik heb echt mini bultjes alleen mijn tepels zijn al wat donkerder. Ik ben ook nog niet ongesteld. Ik maak me heel erg zorgen want ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelx1000000 graag borsten ik wil het al sinds mn 12de maar mijn geduld wordt niet beloond. Kan ik iets doen of eten om ze sneller te laten groeien?

6 reacties

• April 25, 2025

Ik denk dat zorgen maken niet nodig en anders bestaat er altijd een huisarts

En wat meer aankomen: eten helpt misschien ook ( ??) 

Forum|alt.badge.img+1

hey ik snap dat je het jammer vindt zelf vindt ik kleine borsten mooi en geil

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • April 28, 2025

dankje, maar is er echt nieks dat ik kan doen

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • April 28, 2025

wat kan ik dan het beste eten

• May 3, 2025

Je kunt het beste dingen eten met veel vet erin. Borsten bestaan namelijk voor het grootste gedeelte uit vet, dus als je veel vet eet heb je grotere kans op grotere borsten. 
Ik ben zelf ook heel mager en bij mij hielp het eten van veel vet echter niet, de vetregulatie verschilt per lichaam.
Maar ze gaan vanzelf wel groeien, je bent nog 14. De borsten van mijn zus begonnen pas te groeien toen ze 16 was, en nu heeft ze cup C.

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 4, 2025

Is het niet zo dat de grootte van je borsten ook heel genetisch afhankelijk zijn? Dan kun je naar je moeder of zussen kijken en dan weet je ongeveer wat je kunt verwachten.

Sneller laten groeien volgens mij werkt dat niet. Wel kun je goed gezond en gevarieerd eten en voldoende bewegen, dus gezonde levensstijl, dan groeit je lichaam beter en kun je vlgsmij ook eerder volgroeid worden dan iemand met een minder gezonde levensstijl.