Skip to main content

Hai allemaal!

Ik heb de vraagje over mijn borst groei, ik ben 13 en heb/had 75b (cupmaat). Ik heb het idee dat mijn borsten oppeens echt Héél snel groeien. Als in in een week echt een heel verschil. Ik had al straile ( zulke strepen door dat je huis zegmaar uitrekt) maar ja ik vind het wel echt vaag..

Moet ik me zorgen maken?, Is dit normaal?, En hoe voorkom ik nog meer straile?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen..🌼 groetjess

Hey meisje_xxxxxxx,

Ik ben zelf een jongen maar heb eens gekeken voor jou online, Ik heb geen idee dat de bronnen juist zijn dus ik kan ook fout zijn maar even om terug op je vraag te komen

Is het normaal dat je borsten snel groeien?:

Ik denk dat die meer een gedachte is of dat je gewoon en iets grotere borsten aant krijgen bent door je puberteit! Dit is wel normaal hier hebben meerdere meisjes wel last van ik heb dit ook googled wat de reden kan zijn en dit is het antwoord

“Ze beginnen meestal te groeien als je tussen de 8 en 13 jaar bent, maar ze kunnen zelfs nog doorgroeien tot je twintigste of langer. Hoewel de grootte van je borsten voornamelijk te maken heeft met je DNA kunnen andere factoren zoals je gewicht, spiermassa en leeftijd, beïnvloeden hoe je borsten eruit zien.”

En over striae dit is volledig normaal!, Dit komt omdat je borsten aan het groeien, Dit heb ik ook nog zeker eens google om zeker te zijn en dit was het antwoord

“(Bijna) alle vrouwen hebben striae op het lichaam. Het is niks om je voor te schamen en volkomen normaal om striae op je lichaam te hebben.”

Hopelijk heb ik je kunnen helpen!

Hey meisje_xxxxxxx,

Ik ben zelf een jongen maar heb eens gekeken voor jou online, Ik heb geen idee dat de bronnen juist zijn dus ik kan ook fout zijn maar even om terug op je vraag te komen

Is het normaal dat je borsten snel groeien?:

Ik denk dat die meer een gedachte is of dat je gewoon en iets grotere borsten aant krijgen bent door je puberteit! Dit is wel normaal hier hebben meerdere meisjes wel last van ik heb dit ook googled wat de reden kan zijn en dit is het antwoord

“Ze beginnen meestal te groeien als je tussen de 8 en 13 jaar bent, maar ze kunnen zelfs nog doorgroeien tot je twintigste of langer. Hoewel de grootte van je borsten voornamelijk te maken heeft met je DNA kunnen andere factoren zoals je gewicht, spiermassa en leeftijd, beïnvloeden hoe je borsten eruit zien.”

En over striae dit is volledig normaal!, Dit komt omdat je borsten aan het groeien, Dit heb ik ook nog zeker eens google om zeker te zijn en dit was het antwoord

“(Bijna) alle vrouwen hebben striae op het lichaam. Het is niks om je voor te schamen en volkomen normaal om striae op je lichaam te hebben.”

Hopelijk heb ik je kunnen helpen!

Heel erg bedankt:)

Hi!

Ik heb hier dus ook last van gehad!

Toen ik 12 was had ik namelijk cup E en daar had ik ook last van. Ik snap heel goed hoe je je voelt. Maar geen zorgen! Het stopt vanzelf wel en die strepen gaan ook vanzelf weer weg! Ik heb wel een paar tips voor je:

Koop een goede B-H. Aangezien je cup nogal snel verandert zoals je zei, zou ik hem een beetje groter kopen en er gewoon ingroeien

Schaam je alsjeblieft niet ervoor! Je bent 13, het is normaal, I promise!

Reageer