Hoi, ik ben 13 jaar en mijn borsten zijn binnen een maand van cup f naar cup i gegaan. Ik vind het zelf geen probleem maar ik moet heel vaak nieuwe bh's kopen en grote cupmaten zijn best wel duur. Weet iemand waar je goedkoop bh's kan kopen voor grote cupmaten?
Onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon
Is het bij de zeeman niet goedkoop? Heb zelf een kleinere cup maat en dan zijn ze meestal bij de zeeman het goedkoopst
Onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon
Is het bij de zeeman niet goedkoop? Heb zelf een kleinere cup maat en dan zijn ze meestal bij de zeeman het goedkoopst
Die gaan helaas maar tot e cup
Die gaan helaas maar tot e cup
Ohhh, sorry dat wist ik niet!!
Hey!
Ik zou eens kijken op website als Shein of Ali-express (als je dat oké vindt ivm kinderarbeid enzo), ik heb haal daar zelf mijn plak bh’s vandaan en ze bevallen me prima!
xx
Je kan je ouders vragen voor kleedgeld. En dan kan je het aan bh's spenderen
Groetjes mij
ik heb het zelfde probleem ik heb nu een J
Hoi, ik heb nu 9 ondertussen een k cup maar ik heb nog steeds goedkope bh kunnen vinden
Hoi, ik heb nu 9 ondertussen een k cup maar ik heb nog steeds goedkope bh kunnen vinden
Heb je het al met je ouders besproken? Ik denk echt dat ze wel een goede bh willen kopen als je het echt nodig hebt. Ik heb ooit gehoord van de website Lace-Lingerie, daar hebben ze grote bh-maten. Misschien dat je een kortingscode kunt krijgen
Heb je het al met je ouders besproken? Ik denk echt dat ze wel een goede bh willen kopen als je het echt nodig hebt. Ik heb ooit gehoord van de website Lace-Lingerie, daar hebben ze grote bh-maten. Misschien dat je een kortingscode kunt krijgen
Bedankktt
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.