Vraag

Borsten groeien niet meer

  • 8 April 2023
  • 2 reacties
  • 91 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een meisje van 13, mijn borsten groeien volgens mij vanaf mijn 12de niet meer en ze zijn ook heel klein ik draag wel een beha maar voor mn gevoel is een beha amper nodig zelfs, waarom groeien ze niet meer en gaan ze dat nog doen?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Je borsten kunnen eigenlijk vanaf die leeftijd niet stoppen met groeien. Meestal hebben ze een soort groeispurt en daarna groeien ze langzaam verder. Maar als jou moeder of oma hele kleine borsten hebt dan is de kans groot dat ze niet groter worden.

Daar kun je niks aan doen, helaas. Altans je kunt een borstvergroting doen, maar dat zou ik je niet aanraden. Persoonlijk vindt ik dat er nep en lelijk uitzien. Een borstverkleining kun je ook doen als ze toch te groot worden, dat ziet er minder nep uit.

Er zitten ook echt wel heel veel voordelen aan kleine borsten: geen pijn aan je rug, niet dat jongens helemaal naar je borsten zitten te staren en je hebt veel minder pijn tijdens het gymen. 

 

Mag ik vragen welke maat cup je hebt?

Badge

Hoi, mijn moeder heeft juist tegen over gestelde van kleine borsten. Ik zelf heb nu cupmaat 70a, maar ik heb het gevoel dat ze echt niet meer groeien of hoe langzaam gaat het dan? Want ze doen ook geen pijn meer

Reageer