borsten bij meiden

  • 20 March 2023
  • 3 reacties
  • 209 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heee, ik ben 11 jaar op dit moment (ik heb toestemming van mijn ouders kindertelefoon) en ik merk super erg dat in mijn klas kinderen al veel borsten hebben en ik nog niet eens een bh draag. Volgens mij heb jk nog niet eens cup aa mini of wat het ook mag zijn. Ik voel me super onzeker hier over en mijn familie heeft zelf ook niet veel borsten en ik ben heel bang dat ik en niet knap ben en niet mooi lichaam heb. Op het strand of zo heb ik ook een bikini aan maar hij staat echt niet. Ja ik weet niet wat ik moet doen en weet iemand tips om ze te laten groeien of zo… ❤️


3 reacties

Badge

Hey,

zelf ben ik een jongen maar ik hoop super erg dat ik je hiermee kan helpen. 
waarschijnlijk zit je nog niet helemaal in de pubertijd, dit gaat zo komen komt goed 😉. Mijn tip is gewoon afwachten. K herken de onzekerheid van de maat (hebben bijna alle jongens wel) maar t zelfde bij mij, ik wacht gwoon af en dan komt het goed. 
het kan uiteraard zijn dat je borsten niet super groot worden als je familie ook kleine borsten heeft, dit zit in je DNA en kan je niet veranderen. Helaas. Maar ze gaan wel groeien.

hoop dat k hielp)

gr. Topgozer

Reputatie 7
Badge +7

Je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor! Sommige mensen komen eerder in de pubertijd en andere later. Meestal krijg je ongeveer de maat borsten van je moeder, dus als die klein zijn dan krijg jij waarschijnlijk ook niet hele grote borsten. Dat kan best vervelend zijn. Maar er zitten ook voordelen aan! 

Heb je een goede band met je moeder? Dan kun je het met je moeder overhebben. Die kan je vast wel helpen❤️

Toen ik 11 had, had ik helemaal geen borsten, ze begonnen bij mij pas een beetje te groeien toen ik 13 was.  Nu heb ik cup D wat best groot is.  Gewoon nog even geduld hebben

Reageer