Vraag

Borsten

  • 6 May 2023
  • 7 reacties
  • 213 Bekeken

Badge

Hi, ik ben 13 jaar en zit in de eerste en ben een beetje onzeker over mijn borsten, 

Ik heb maat G75 en ik maak me eigenlijk druk of ze nog gaan groeien of niet, ik vind het nu wel prima enzo maar ik zou nog graag willen dat ze op oudere leeftijd nog gaan groeien. Ik heb soms wel eens op Google gezocht hoe je der achter kan komen of ze nog gaan groeien maar er stond in een artikel dat ze 4 jaar na dat je ongesteld bent dat ze dan stoppen met groeien en nu maak ik me eigenlijk wel zorgen want ik was voor het eerst ongesteld rond 10.5 jaar 

Kan iemand misschien uitleggen hoe ik kan weten wat de grote uiteindelijk gaat worden..? 

Ik word soms geplaagd op school, bijvoorbeeld  tijdens gym, we hebben speciale t-shirts voor  gym en het is niet of die strak zit bii mij maar je ziet wel gewoon dat ik iets heb, sommige jongen blijven de hele tijd naar me staren of zeggen dat ik op Kim K lijk, of zeggen dat ik implants heb, weet iemand misschien hoe ik dit kan stoppen en of dit Normaal is?? 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Awh wat vervelend dat je zo onzeker bent! Dit is niet nodig hoor!

Iedereen heeft andere borsten, sommige kleiner en anderen grotere. Dat is nou eenmaal zo, helaas.

 

Ik zou je niks aantrekken van al die reacties. Ja het is zo dat jongens daar naar kijken, maar boeie. Ik zou elke dag jezelf gewoon aankijken in de spiegel en zeggen "oh wat ben ik mooi" of "ik ben zo knap". Als je dit elke dag doet dan ga je ook in geloven, en ben je dus minder onzeker ❤️

Badge

Hii 

Dankjewel voor de tip ♥️

ik ga proberen om me er niks van aan te trekken. 

Reputatie 1
Badge +1

Hi, ik ben 13 jaar en zit in de eerste en ben een beetje onzeker over mijn borsten, 

Ik heb maat G75 en ik maak me eigenlijk druk of ze nog gaan groeien of niet, ik vind het nu wel prima enzo maar ik zou nog graag willen dat ze op oudere leeftijd nog gaan groeien. Ik heb soms wel eens op Google gezocht hoe je der achter kan komen of ze nog gaan groeien maar er stond in een artikel dat ze 4 jaar na dat je ongesteld bent dat ze dan stoppen met groeien en nu maak ik me eigenlijk wel zorgen want ik was voor het eerst ongesteld rond 10.5 jaar 

Kan iemand misschien uitleggen hoe ik kan weten wat de grote uiteindelijk gaat worden..? 

Ik word soms geplaagd op school, bijvoorbeeld  tijdens gym, we hebben speciale t-shirts voor  gym en het is niet of die strak zit bii mij maar je ziet wel gewoon dat ik iets heb, sommige jongen blijven de hele tijd naar me staren of zeggen dat ik op Kim K lijk, of zeggen dat ik implants heb, weet iemand misschien hoe ik dit kan stoppen en of dit Normaal is?? 

Het is heel normaal, don t worry! 

Ik zelf ben 15 met cup A, nou geloof me daar wordt je ook niet vrolijk van. En zeker niet van de reacties.. maar soms moet je gewoon “fuck it” denken. Kunnen we er iets aan doen? Nee, dus dan maar lekker accepteren! Wees maar gewoon blij met jezelf, dan komt het allemaal goed. En die opmerkingen: niks van aantrekken en gewoon niet op ingaan. Lekker boeie, ze kunnen je niks maken <3 Liefs x

Badge

Hii, 

Tysm voor de tips!! 

Echt blij dat sommige mensen wel gewoon aardig kunnen zijn en niet zulke rare opmerkingen hebben. 

Maar anyway ty ik voel me al een heel stuk beter <33

Reputatie 1
Badge +1

Hii, 

Tysm voor de tips!! 

Echt blij dat sommige mensen wel gewoon aardig kunnen zijn en niet zulke rare opmerkingen hebben. 

Maar anyway ty ik voel me al een heel stuk beter <33

Dat vind ik echt fijn om te horen! 

En ofc, ik help je graag! Mocht je ooit nog een vraag hebben let me know <3

Liefs x

Reputatie 1
Badge +1

Hii, 

Tysm voor de tips!! 

Echt blij dat sommige mensen wel gewoon aardig kunnen zijn en niet zulke rare opmerkingen hebben. 

Maar anyway ty ik voel me al een heel stuk beter <33

Ohja, om nog te reageren op hoe groot ze uiteindelijk gaan worden, dat weet niemand. Maar weet gewoon dat ieder lichaam anders is, hoe groot ze ook worden, blijf gewoon lekker jezelf!

Badge

Hii 

Thx voor de reactie op de andere vraag <33

Reageer