Vraag

borsten

  • 23 July 2020
  • 7 reacties
  • 601 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben dus een meisje van 14 en het klinkt misschien gek maar ik wil heel graag borsten hebben. Mijn vriendinnen hebben allemaal al best wel grote borsten maar ikzelf niet. Ik vind borsten gewoon echt mooi en ik wil ze echt graag. Ik ben daarom ook best wel een beetje onzeker over mijn uiterlijk. Ik kijk ook wel naar de borsten van mijn vriendinnen als we bijvoorbeeld samen gaan zwemmen of als ze zich omkleden. Is dat raar? En wat kan ik doen om borsten te krijgen?


7 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Hey

 

ik weet niet zeker of dat raar is ( ben geen meisje) maar voor grotere borsten moet je wachten. 

 

MVG annoniemejongen

Hoi @Mangoveld,

Ik ben bijna 15 en ik heb ook nog geen borsten. Bij mij zit dit een beetje in de familie. Ik maak me er daarentegen totaal niet druk om. ‘Het komt wel’ denk ik altijd. Ik ben ook erg klein en slank dus het past wel bij mijn vorm. 

Natuurlijk snap ik wel dat je graag mooie borsten wilt hebben. En vooral wanneer je je vriendinnen dan ziet lopen. Maar wees gerust; het komt nog wel. Je zit nu op een leeftijd dat je borsten kunnen gaan groeien, dus heb geduld. 

Ben je al ongesteld geworden? Meestal na je eerste ongesteldheid beginnen je borsten te groeien. 

Verder kan je misschien in je BH (als je die draagt) een kleine vulling doen zodat je borsten iets groter worden. Doe er ook weer niet té grote vullingen in! Anders word het onnatuurlijk. 

Maar je hoeft je echt niet onzeker te voelen! Bij het ene meisje groeien haar borsten al op haar 10e en bij het andere meisje pas op haar 16e. Dit verschilt voor iedereen.

Er zijn ook super veel modellen die eigenlijk gewoon bijna geen borsten hebben. Ik zelf vind dit super speciaal en stoer. Je ziet namelijk altijd modellen met grote borsten en een grote kont, maar dit is dus helemaal niet nodig. Je bent mooi op je eigen manier. 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Heb dus geduld. Ze groeien vanzelf wel :-)

soyeonx ♡

Ik snap dat je grote borsten wilt, alleen dit kan je zelf niet echt controleren dacht ik. Wat wel kan is je kont groter maken maar ik weet niet of je dat wilt.

Als je dat ilt is de beste oefening om te doen: Squats (Zo heet het vgm)

Reputatie 2
Badge +1

Hey mangoveld 

 

Ik heb hetzelfde probleem

Ik heb ook echt kleine boobs en ben hier onzeker over, maaar ik heb dus een aantal tips die bij mij tot nu toe redelijk werken. 

1. Avocado eten 

2. Lijnzaad eten 

3. Dingen eten die veel proteinen bevatten

4. Dingen eten die veel oestrogeen bevatten (precies wat moet je ff op Google opzoeken) 

5. Vermijd dingen waar testosteron in zit

6. Masseer je borsten in de douche afwisselen van warm naar koud

Hier houd ik mezelf mee bezig en het werd tot nu toe een beetje, dat verschilt per persoon dus is wel het proberen waard

Als je ondergewicht hebt dan groeien je heupen en borsten ook niet goed dus als je dit hebt kan dit ook een oorzaak zijn 

En verder zou ik je er niet teveel druk om maken want je bent jong dus het is pas net aan het groeien (dit gaan nog wel een paar jaar door) en zoals ik zeg klein is fijn:) (kleine borsten zijn ook mooi)

Groetjes

 

 

Quote verwijderd door De Kindertelefoon i.v.m. overzichtelijkheid forum

Bij de een komt dit eerder dan bij de ander. Hier kun je zelf niet zoveel aan doen. Bij jou komt het ook nog wel, maar blijkbaar iets later dan bij je vriendinnen. Iedereen op zijn eigen moment. Dat is helemaal niet erg en je hebt er toch geen invloed op (alleen ondergewicht voorkomen).

Het is trouwens niet zo raar dat je op die leeftijd je eigen lichaam vergelijkt met dat van leeftijdsgenoten hoor. Dat hoort erbij.

 

Groetjess

Badge

Heyy, ik heb precies het zelfde probleem dus ik kan je niet helpen maar wel gerust stellen dat je niet de enige bent… Idd hier heb j niets aan mr ja..

Reputatie 1
Badge

heyhoi.

 

Ik heb zelf wel borsten, maar ik kan je misschien wel helpen.

Volgensmij bestaan er oefeningen voor dat en ik zou er gewoon lekker aanzitten.

Verder moet je niet onzeker zijn over je borsten en het maakt niks uit hoe andere zijn.

En misschien kan je er met je vriendin over hebben of moeder.

 

Ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen. 

Reageer