Borsten

  • 23 November 2019
  • 5 reacties
  • 494 Bekeken

Badge

heyy
ben ik weer, ik heb een vraagje wat is jullie cupmaat en leeftijd?
zelf ben ik 12 en heb ik cup a…….. is dit een beetje normaal denken jullie??:sweat_smile:


5 reacties

15 en 38B + een A voor iemand van 12 is normaal omdat je pas begint te ontwikkelen en een heeft al wat grotere dan een ander maar een A is volkomen normaal en naarmate je ouder wordt ga je groeien en groeien die 2 mee maar welke maat is afwachten, je lengte speelt ook een rol of de hormonen omdat het niet altijd is hoe langer des te groter zijn de borsten omdat ik ben 1.54m mijn vriendin ben bi en heb een vriendin zij is 1.48m dus wat kleiner maar ze heeft een C. 

Alles hangt van de ontwikkeling af van het lichaam en het kan zelfs zijn dat je een verassing krijgt zoals een vriendin van mijn tante die op haar 16 een DD had en nu op 21 een G dus het hangt ook wat van persoon af maar ik zeg altijd wees trots op wat je hebt 

Het is heel normaal om 12 te zijn met cup mat a

Ik ben 13 met cup maar a

Badge

Ik ben bijna 13 en ik heb cup 70aa maar ik heb geen idee of het normaal is

Badge

dat is totaal normaal want ze beginnen pas net met groeien

Badge

ik ben 14 en heb een cup E

mijn borsten begonnen al te groeien toen ik 10 was en toen ik 12 was had ik een cup C. Vrouwen in mijn familie hebben grote borsten dus dan is het ook logisch dat ik dat ook heb maar meeste mensen van mijn leeftijd hebben max een cup C

Reageer