Vraag

Boeren

  • 7 March 2020
  • 5 reacties
  • 244 Bekeken

Badge

Hoi allemaal, kinderen in mijn klas zitten af en toe weleens te boeren, niet vaak meer want de leerkracht heeft ze er meerdere keren op aangesproken. Laatst kwam ik de Albert Heijn uit lopen en daar zit nog wel eens jeugd in groepjes. Dus die jongen pakte zijn blikje cola en liet een harde boer van ongeveer 5 tot 10 seconden. Ik vraag me af waarom kinderen en jeugd het zo leuk vinden om te boeren want ik vind het nogal vies als er om mij heen wordt geboerd. 


5 reacties

Hoi

 

Vermoedelijk vinden velen het leuk om iets te doen wat in principe niet gehoord of onbeleefd is. Sommigen zijn geneigd grenzen op te zoeken, wat je kan doen door bv. te boeren. 

 

Geef gerust mee aan vrienden dat je opzettelijk boeren vervelend vindt. Op die manier zouden ze daar rekening mee kunnen houden :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Heyy

Misschien zijn dat zo van die mensen die dingen doen om aandacht te krijgen, als je luide boeren laat in het openbaar krijg je in ieder geval aandacht.

Groetjes

Kaas123

Badge

Boeren is gwn lekker, het is normaal.

De tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 2

Reputatie 7
Badge +19

Kan verschillende redenen hebben. Ze vinden het lekker, grappig, stoer. Of ze willen gewoon aandacht. Maar het is inderdaad niet fijn als ze dat zo in jouw bijzijn doen, niet heel netjes.

Badge

Zelf laat ik ook mega veel boeren en al men vrienden ook soms ist wel een keer leuk om boeren te laten

Reageer