Vraag

bobbel op men bal

  • 30 December 2022
  • 7 reacties
  • 108 Bekeken

Badge +2
  • Weet de weg
  • 44 reacties

Hoi, iets minder dan 2 weken geleden zag ik een filmpje over teelbalkanker. Daarin zeiden ze dat het goed was dat je regelmatig even checkte op rare dingen. Ik dacht nou ja ik check wel even. Toen voelde ik een soort bobbeltje en dacht oh eh nou ja het zal wel niks zijn. Toen ging ik later douchen en ging ik weer voelen en zat het er nog. Nu voel ik regelmatig nog weleens en naar mijn gevoel lijkt het wel iets kleiner te worden maar alsnog. Ik durf het ook niet tegen men ouders te zeggen. Weet iemand wat ik kan doen of dat ik het maar gewoon moet laten.


7 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Ik zou het wel zeggen tegen iemand die je vertrouwd. Wand als het wel k***** is dan moet er snel iets aan gadaan worden

Reputatie 7
Badge +17

Als je het niet vertrouwd maak je een afspraak bij de huisarts, daar is hij/zij voor. En waarom durf je het niet aan je ouders te vertellen? Die hebben echt alles al van je gezien hoor. 😉

Reputatie 4
Badge +4

Hoi @RG07 ik zat ook ooit in de zelfde positie ik had het ook gecontroleerd 2 jaar geleden ofzo ik wilde ook niks zeggen tegen m’n ouders maar toen lag ik elke avond in bed met de gedachten wat als het echt kanker is. Dus had ik het toch verteld toen ging ik naar de dokter zij eerst dat het bij de groei van de bijbal hoorde maar toen ik 15 was voelde ik het nog steeds dus weer naar de dokter en echo gedaan en bleek wat anders te zijn. Sorry voor lange tekst maar gewoon tegen je ouders vertellen ze gaan niet aan je ballen voelen en dan naar de dokter gaan. Ik hoop dat dit hielp en ik ben erg benieuwd hoe dit afloopt.

groetjes vleesstok 

Badge

onnodige quotew verwijderd-

  • Oh wat erg sorry maar wat was het dan? Ik heb zelf ook een bobbeltje boven me linker teelbal zitten en ben 14
  • Maar als je naar de dokter gaat moet je dan je broek uit doen?😵
Reputatie 7
Badge +17

@Anoniempje00007 Ja. Hij/zij zou toch ff moeten kijken/voelen. Zo’n arts heeft alles al een keer gezien dus je hoeft je nergens voor te schamen.

Badge

-onnodige quote verwijderd

Pls leg uit hoe het bij de dokter ging zo dat ik moet heb om te gaan ik heb zelf een bobbeltje boven me linker teelbal en bij het zachte gedeelte dus ik denk dat ik me nu niet hoef zorgen te maken maar wil het binnenkort ergens wel een keer vertellen iemand tips en iemans met ervaring bij de dokter met je teelbal of bobbel?

Reputatie 7
Badge +17

@Anoniempje00007 De huisarts zal even je bal bekijken en voelen. Als die denkt dat het nodig is zal die je doorverwijzen naar het ziekenhuis voor een echo.

Reageer