Skip to main content

Pls leg uit hoe het bij de dokter gaat zo dat ik moet heb om te gaan ik heb zelf een bobbel boven me linker tilbal en bij het zachte gedeelte dus ik denk dat ik me nu niet hoef zorgen te maken. Want ik hebb dokters gehoord die zeiden dat als je een bobbel hebt bij het harde/onderkant van je tilbal kk kan hebben maar als je het bij het zachte/bovenste stuk heb boven de tilbal dat het dan een bijbal is. maar wil het binnenkort ergens wel een keer vertellen aan me ouders iemand tips en iemand met ervaring bij de dokter met je teelbal of bobbel?

Ik heb de bijbal opgemerkt rond 2022 december het is nu 24 Jan.

Ik ben 14 en hoop dat mensen mij gerust kunnen stellen of mij ietsje minder zorgelijk kunnen laten maken. 

 

Dankjewel voor het lezen😪

De huisarts zal je bal onderzoek door er naar te kijken en aan te voelen. Als hij/zij dat nodig vindt kan die je doorverwijzen naar het ziekenhuis voor een echo.

Als je echt twijfelt of het wat is moet je gewoon naar de huisarts. Dan ben je tenminste gerustgesteld als het niks is. En ik zou het sws aan je ouders vertellen.


De huisarts zal je bal onderzoek door er naar te kijken en aan te voelen. Als hij/zij dat nodig vindt kan die je doorverwijzen naar het ziekenhuis voor een echo.

Als je echt twijfelt of het wat is moet je gewoon naar de huisarts. Dan ben je tenminste gerustgesteld als het niks is. En ik zou het sws aan je ouders vertellen.

Ik ben te bang om het aan me ouders te vertellen heb jij dit zelf ook gehad of heb je gewoon veel kennis?


Ik denk dat je ouders juist blij zullen zijn als je het verteld. Je hoeft echt niet bang te zijn.

Zelf heb ik daar geen onderzoek gehad maar m’n broer wel.


Ik denk dat je ouders juist blij zullen zijn als je het verteld. Je hoeft echt niet bang te zijn.

Zelf heb ik daar geen onderzoek gehad maar m’n broer wel.

Oke Tim ik ga kijken wanneer ik de stap durf te zetten


Reageer