Vraag

Bloed in ontlasting

  • 3 February 2021
  • 1 reactie
  • 160 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii, ik ben een jongen van 16 jaar en ik merk al heel lang dat ik bloed bij het poepen heb, het is dan meer bij het afvegen. Maar ik heb het volgens mij al wel sinds 2019 en ik ben een keer bijna anaal geneukt maar niet helemaal maar ik bloedde wel een beetje daarna. maar dat was in 2018. Net heb ik gepoept en het voelde als een bom en ik veegde me af en er zat wat bloed aan en het stonk ook erger dan normaal maar het was geen diaree elke keer. Alleen dit keer zat er wel een klein beetje bloed bij de ontlasting, ik paniekte wel maar verder was er bijna geen bloed bij het afvegen, het is telkens 1 veeg en daarna niet meer. Dus ik weet niet wat ik moet doen en mijn moeder accepteert me al niet als een homo en nu waarschijnlijk al helemaal niet meer als ik darmproblemen schijn te hebben. Moet ik nu gewoon naar de huisarts gaan of? Want ik heb ook al een paar maanden lang een drukkende gevoel gehad in mijn anus.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Heey

Het is zeer aan te raden om naar de huisarts te gaan. Bloed in je ontlasting is zeer zelden goed. Het lijkt mij sterkt dat het van die ene keer is dat je anale seks hebt gehad aangezien dat als 3 jaar geleden is. Laat het checken zodat je kan uitsluiten dat het iets ernstigs is.

 

joeeeeee

Reageer