Skip to main content

Hi, ik ben Molly!

Ik ben op dit moment 13 jaar in juni wordt ik 14, maar ik ben nog steeds echt heel klein vind ik. Mijn lengte is 153 cm, jammer genoeg ben ik de kleinste uit mijn klas. Ik heb lange tijd gedacht “het komt vanzelf wel” maar blijkbaar dus niet. Gelukkig ben ik nog niet ongesteld ( ik heb gehoord dat je dan niet meer groeit). Weet iemand hoe ik ervoor zorg dat ik ga beginnen met groeien? Of heeft er iemand nog iets dat me gerust kan stellen, want ik maak me echt zorgen. Trouwens ik weeg 35 kg is dat goed of te weinig? Alvast bedankt iedereen!

dag hoor!

 

Hoi @Molly ,

35 kilo is idd wel laag, je kan denk ik het beste naar een diëtist gaan. Als je een te laag gewicht of tekorten hebt kan je ook minder groeien.


Het is wel laag maar voor jou lengte is het niet heel laag je gewicht maar ik zag dat je tegen een muur moet met je handen en dan hellemaal omhoog hoever je kan en dan rekken met je buik naar de muur en je komt naar achter.


ik had even gekeken maar je zit net op het randje van een gezonde bmi.

maar geen zorgen over je lengte. ik heb twee vriendinnen van beide 15-16 jaar die rond de 165 cm zitten. ik ben persoonlijk groot voor mijn leeftijd. ik ben 14 en rond de 170-175 cm.


Het is wel laag maar voor jou lengte is het niet heel laag je gewicht maar ik zag dat je tegen een muur moet met je handen en dan hellemaal omhoog hoever je kan en dan rekken met je buik naar de muur en je komt naar achter.

 Bedankt❤️


ik had even gekeken maar je zit net op het randje van een gezonde bmi.

maar geen zorgen over je lengte. ik heb twee vriendinnen van beide 15-16 jaar die rond de 165 cm zitten. ik ben persoonlijk groot voor mijn leeftijd. ik ben 14 en rond de 170-175 cm.

Bedankt voor je reactie❤️


Reageer