Vraag

blauwe plekken door ondergoed

  • 21 May 2020
  • 7 reacties
  • 208 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi door mijn ondergoed heb ik vaak paarse strepen op mijn heupen zitten wss omdat het dan iets te strak zit wat kan ik hieraan doen?


7 reacties

Het lijkt mij dan aan te raden en enigszins logisch om dan ondergoed aan te schaffen dat minder strak zit.

Kijk dus even of andere winkels een andere pasvorm hebben, of koop een grotere maat.

Hallo Hoihoix_x :)

Zoals MensPersoon zegt is het een goed idee om nieuwe onderbroeken te kopen. Het is wel handig om eerst even te kijken dan welke maat omdat je niet weer te strakke onderbroeken wilt kopen. 

-TheMightySlayer <3

Reputatie 5
Badge +5

Hoi door mijn ondergoed heb ik vaak paarse strepen op mijn heupen zitten wss omdat het dan iets te strak zit wat kan ik hieraan doen?

Is dit een serieuze vraag??

Heyy

Ik zou inderdaad zoals al aangeraden is groter ondergoed kopen. Lijkt me echt niet gezond om kleding te dragen die zo strak zit.

Groetjs

Kaas123

Hoi door mijn ondergoed heb ik vaak paarse strepen op mijn heupen zitten wss omdat het dan iets te strak zit wat kan ik hieraan doen?

Is dit een serieuze vraag??

Ja. Ik heb hier zelf ook last van.

Reputatie 4
Badge +3

Gewoon een grotere maat kopen. Helpt dat? Let me know! 💗

Het lag niet aan de maat…. maar aan de naden die te strak waren.. ik ben over gegaan op den andere stof thanks voor de reacties!

Reageer