Skip to main content

Hoi ik speel sinds 1,5 jaar gitaar en ik ben ongeveer een maand geleden met basgitaar begonnen. Ik heb alleen 1 probleem. Ik krijg na het spelen op mijn rechtervingertoppen allemaal blaren. Doordat ze ook open gaan komt er geen eelt op en blijft het zeer doen. Iemand tips tegen of voor het voorkomen van blaren? Trouwens mijn linkerhand heeft wel al eelt door het gitaar spelen wat ik al langer doe

Hoi zijn daar geen soort vingerhoedjes voor ? Mijn lerares muziek heeft van die plastic dingetjes die ze op haar vingertoppen kan doen. Kan ze heel best mee gitaar spelen. Volgens mij zijn dat gitaar vingerhoedjes.

Groetjes liefs Julian X

PS ik keek even bij een site van een grote webwinkel en ze heten idd  zo 🙂 succes !


Hoi zijn daar geen soort vingerhoedjes voor ? Mijn lerares muziek heeft van die plastic dingetjes die ze op haar vingertoppen kan doen. Kan ze heel best mee gitaar spelen. Volgens mij zijn dat gitaar vingerhoedjes.

Groetjes liefs Julian X

PS ik keek even bij een site van een grote webwinkel en ze heten idd  zo 🙂 succes !

Dit zou een goede oplossing kunnen zijn, omdat je er blaren van krijgt. Je zal dan alleen nooit eelt op je vingertoppen krijgen, maar ik denk niet dat dat je erg uitmaakt


Reageer