Vraag

bipolaire stoornis???

  • 19 November 2022
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

Badge

Heyy, ik denk dat ik een bipolaire stoornis heb want ik heb alle symptomen. Ik wil me laten testen maar hoe moet ik dat vragen zegmr


2 reacties

Klinkt makkelijker gezegd dan gedaan maar heb het erover met je ouders! Als jij denkt dat er iets mis is met je maag zou je het ook gwn bespreken dus met dit moet het niet anders zijn. Ik weet niet hoe jou ouders zijn maar waarschijnlijk als jij het aankaart willen ze je alleen maar helpen en gaan ze opzoek naar hulp voor jou. Misschien kunnen ze idd dan ook naar de huisarts of iets gaan met jou om een aanvraag toe voor diagnostisch onderzoek. Hoe je het zou kunnen vragen? Ik zou het een beetje uitleggen zo hey pap mam ik voel me soms zo en zo en ik heb op internet gekeken wat dat misschien zo kunnen betekenen en daar kom ik dat tegen. Ik heb er best wel veel last van kunnen we er misschien wat aan doen. Zoiets haha 

Reputatie 5
Badge +3

Kan je goed praten met je ouders? Ik zou proberen met hen samen op een rij zetten waarom je dat denkt en wat het met je doet, om hier mee naar de huisarts te gaan. Ik denk dat die je kan doorverwijzen. 

Liefs vosje

Reageer