Vraag

Binder kopen Maastricht

  • 15 May 2020
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

Badge

Hallo

Weet iemand waar ik een binder kan kopen? (die niet al te duur is)

in maastricht. :)


2 reacties

Reputatie 1
Badge

Heyyyy, 

Ik heb hier niet veel ervaring mee maar oké. Ik denk dat er best veel op Google kan kopen. De kans is wel groot dat het dan van ver weg komt en langer duurt. Verder veel succes en stay save 

Hey,

Ik vrees dat Maastricht niet gaat lukken. Naar mijn weten heb je in Nederland 1 plek waar je binders kan halen en dat is bij Danaë. Zij hebben best een duidelijke maattabel en verzending is mogelijk. Hun pakketjes versturen ze discreet, dus mensen kunnen niet zien dat je een binder hebt besteld.

Zelf heb ik een binder van gc2b. Ik zie nu dat ze een eu store hebben in de UK vgm. Ik ben heel blij met m'n binder van hen. Ze staan ook bekend als een betrouwbaar bedrijf met goede producten. 

Binders zijn wel prijzig. Je kan daarom ook Marktplaats in de gaten houden. Daar worden vaak tweedehands binders aangeboden door mensen die ze niet meer nodig hebben, omdat ze topsurgery hebben gehad. Deze binders zijn wel wat meer uitgerekt, maar werken nog altijd beter dan een sportbh. Daarnaast zijn ze goedkoper. Als je geluk hebt kun je ook wel eens een nieuwe binder treffen als iemand bv de verkeerde maat heeft besteld.

Ik hoop dat dit wat helpt,

Gr. Pin

Reageer