Vraag

bikinilijn scheren?

  • 22 February 2021
  • 3 reacties
  • 208 Bekeken

Badge

Hoiiii ik heb even een vraagje, hoe kan je je bikinilijn zo netjes kaal maken? Ik heb altijd als ik het geschoren heb nog zwarte stoppeltjes en rode bultjes. Ik heb al veel scheermessen uitgeprobeerd. Ik heb het ook al een x geëpileerd maar na een paar dagen groeide het al weer terug. Ook ontharingscrème werkte niet tot het resultaat wat ik wou. Ik heb nogal donkere en dikke haartjes. Hoe houden  jullie je bikinilijn en oksels voor een langere tijd kaal zonder het nog bij te scheren en een donkere gloed en stoppeltjes? Ik wil dus eigenlijk zo’n Philips lazer kopen maar heeft iemand daar ervaring mee bij je bikinilijn, oksels, benen enz? 
ik wil zegmaar deze zomer gwn zonder die zorgen lopen van “oh m’n oksels en bikinilijn zijn niet mooi kaal” en ik weet dat ik me er niet voor hoef te schamen maar dat doe ik wel :) oh ja ik wil liever niet het laten weghalen door iemand :)

plaat het me alsjeblieft wetennnn

ik ben 15 jaar


3 reacties

Ik denk dat waxen een andere optie is maar daar heb ik geen ervaring mee. Zelf heb ik gevoelige huid maar wel licht haar dus dat valt mee voor mij maar ik ken het gevoel

Reputatie 5
Badge +6

Waxen inderdaad, of scheerschuim kopen dat voor altijd dat plekje kaal laat, en het dus nooit meer terug groeit...

Hee,

Die rode bultjes kunnen mogelijk komen doordat je tegen de groeirichting inscheert, het is altijd belangrijk om met de haarrichting mee te scheren.

Bij sommige scheerapparaten zit nog een apart opzetstuk voor je bikinilijn, mogelijk is dat een optie?

Zelf heb ik geen ervaren met laseren, daar kan ik je niet bij helpen of adviseren.

Het is wel normaal dat als je je scheert het haar teruggroeit. Het zal dus ook een kwestie zijn van bijhouden en blijven scheren.

Groetjes,
Simply Me

Reageer