Hey Flushed
ik zie dat je van je schaamhaar afwil zonder te scheren.
je zou je schaamhaar kunnen knippen met een schaar, ik heb dit zelf ook een hele lange tijd gedaan en op een gegeven moment wordt je er best wel handig in en kun je het gewoon goed kort knippen.
Als je het perse wil scheren kun je het beter aan je moeder vragen dan zomaar zelf wat te proberen. jouw moeder heeft op jouw leeftijd dit probleem gehad en weet dat het moeilijk is om het zelf te doen en ze wil je daarom vast wel helpen.
Hoop dat dit je vraag heeft beantwoord!
Groetjes Anoniem200678
Dag Flushed,
Ikzelf gebruik ontharingscrème voor daar beneden, heel makkelijk en zo wordt je huid na het scheren niet zo schraal. Ik gebruik die van de Kruidvat.
Voor short broekjes kan je een kijkje nemen op Zolando, dat zijn wel simpele zwarte, maar wel veel keus in wat voor model!
Liefs,
hieromjetehelpen
heyhey
Ik zou toch aan je moeder vragen om je te helpen met scheren. Ik heb dat de eerste keer ook gedaan. Moeders zullen dat nooit raar vinden want ze moeten het zelf ook doen!
hii
je zou je schaamhaar met een schaar kunnen afknippen. maar misschien is het slimmer om het aan je moeder te vragen je kan ook en lady shave kopen die gebruik ik ook nog steeds en dat is helemaal niet scherp en ja het werkt harstikke goed. op Zalando/Wehkamp staan ook leuke zwem shorts
doeiii veel succes